אלביט תספק אבטחה לפלטפורמת ההפקה של מאגרי הגז כריש-תנין

החליפה הטכנולוגית, שתסופק על ידי החברה הבת אלביט מערכות אבטחה בע"מ (אלסק), כוללת מגוון רחב של סנסורים, בהם מערכות אלקטרו-אופטיות, מכ"מים, סונרים, מרכז שליטה ובקרה וכן חליפת סנסורים ייעודית

אלביט תספק אבטחה לפלטפורמת ההפקה של מאגרי הגז כריש-תנין

 צילום: TFMC (באמצעות חברת אנרג'יאן)

אלביט מערכות הודיעה היום (ב') כי זכתה בחוזה בהיקף של 15 מיליון דולר מאנרג'יאן ישראל בע"מ ("אנרג'יאן"), חברה בת של LSE ו-ENOG, לאספקת פתרון אבטחה מקיף עבור הפלטפורמה הצפה להפקה, אחסון ופריקה (פלטפורמת ההפקה) של מאגרי הגז הימי כריש-תנין. החוזה יבוצע על פני תקופה של כשנתיים ויכלול אחריות ותמיכה לוגיסטית למשך תקופה של 10 שנים.

החליפה הטכנולוגית, שתסופק על ידי החברה הבת אלביט מערכות אבטחה בע"מ (אלסק), כוללת מגוון רחב של סנסורים, בהם מערכות אלקטרו-אופטיות, מכ"מים, סונרים, מרכז שליטה ובקרה וכן חליפת סנסורים ייעודית שתותקן על סירות התערבות מהירות. פתרון האבטחה יאפשר גילוי וזיהוי של איומים מעל ומתחת לפני הים ויסייע לצוותי האבטחה להגיב ביעילות.

אלעד אהרונסון, מנכ"ל חטיבת מודיעין של אלביט מערכות, ציין: "אספקת הגנה עבור נכסים במים כלכליים של מדינות דורשת יכולות טכנולוגיות ומבצעיות מתוחכמות. הבחירה בנו על ידי אנרג'יאן לאספקת חליפת אבטחה לפלטפורמת ההפקה של מאגרי הגז כריש-תנין, מעידה על היתרון התחרותי שלנו בתחום זה".      

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל