ODI משיקה שירות הלבנת קבצים כשירות בענן למפתחים, חברות תוכנה וספקיות שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP )

צילום אילוסטרציה: Bigstock

חברת ODI הישראלית משיקה בימים אלו שירות חדש בענן למניעת חדירת תוכנות זדוניות דרך קבצים בשם ODIX CDR as-a-service עבור שותפיה העסקיים הכוללים חברות תוכנה (ISVs) וספקיות שירותים אבטחה מנוהלים (MSSPs). שירות ה- ODIX CDR as-a-service החדש מצטרף למשפחת מוצרי אבטחת המידע של החברה המבוססים על טכנולוגיית Content Disarm and Reconstruction (CDR) להלבנת קבצים בחברות וארגונים מכל סוג וגודל.

השירות החדש מאפשר לכל מפתח אפליקציה (ווב או מובייל) להתחבר באמצעות ה- CDR API ולהוסיף יכולת הלבנת קבצים לכל תהליך הדורש שינוע קבצים (העלאה, הורדה, העברה) ממשתמשי קצה לשרת.

הטכנולוגיה הייחודית של ODI, שלה מספר פטנטים, מציגה תפיסה חדשה בכל הקשור לתקיפות סייבר מבוססות קבצים. בניגוד למרבית המערכות הקיימות כיום בשוק ומטפלות בצורה אפקטיבית בוירוסים וקודים זדוניים ידועים, המערכת של ODI מונעת חדירה של קבצים נגועים גם בקודים חדשים שאינם ידועים בנוסף לאלה היידועים.

יתר על כן, פתרונות הגנה מבוססי קבצים מהדור הקודם משפיעים לעיתים קרובות על זמן עיבוד קבצים במעבר, וכתוצאה מכך לפגיעה בחווית המשתמש. טכנולוגיית ה-  ODI TrueCDR ™ מציעה הלבנת קבצים בזמן אמת ללא הפרעה לחווית המשתמש.

"אנו שמחים לשתף את טכנולוגיית הלבנת הקבצים הייחודית שלנו עם שותפים פוטנציאלים המחפשים את הפתרון הטוב ביותר למניעת מתקפות סייבר מבוססות קבצים", אומר ד"ר אורן איתן מנכ"ל ODI ומוסיף כי "הטמעת שירות יעיל להלבנת קבצים בענן מביאה בשורה אמיתית לאבטחת קבצים מפני מתקפות ידועות ולא ידועות כאחד. השרות החדש שלנו מאפשר למפתחים להתרכז בפיתוח ולהשאיר לנו את נושא אבטחת הקבצים".

חברת ODI תשתתף בכנס סייברטק תל אביב שיתקיים בין התאריכים 28 ל-30 בינואר 2019 בביתנים 1+2 בגני התערוכה בתל אביב

לרישום לכנס ולתערוכת הענק המתקיימת לצידו לחצו על הקישור

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית