משטרת ישראל מקימה מרכז לוגיסטי אחוד חדש

https://www.gov.il/he/Departments/news/police_29-11-18_new_logistics_center_will_be_established_in_israel_police

אתמול (רביעי) נחתם הסכם מול חברת לוגיסטיקר, להקמת והפעלת מרכז לוגיסטי חדשני וראשון מסוגו במשטרת ישראל. האירוע התרחש במעמד מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, ראש האגף לתמיכה לוגיסטית, ניצב בועז גלעד, וסגל פיקוד האגף.

ההסכם שנחתם בין משטרת ישראל לחברת לוגיסטיקר, שזכתה במכרז, מהווה את יריית הפתיחה לפרויקט רחב היקף שבמסגרתו יוקם לראשונה מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) מרכזי אחוד במשטרת ישראל שיאחסן את כלל המוצגים (ראיות מתיקי חקירה) וכן את המלאי הלוגיסטי של המשטרה. מדובר בפרויקט עצום, הן מבחינת ההיקף הכלכלי והן מבחינת היקף ההתקשרות והשינוי הארגוני שהוא כולל. עלות הפרויקט מוערכת בכ-370 מיליון שקלים, על פני תקופה של 16 שנים (5 מתוכם אופציונאליות).

ההסכם כולל הקמה של מרלו"ג ובו שטח אחסון של 9,000 מ"ר אשר ישתרעו על שטח של כ-15 דונם. כמו כן, במסגרת ההסכם נכללו שירותים של הפצת המוצגים והמלאי הלוגיסטי לכלל נקודות המשטרה השונות הפרוסות בכל רחבי הארץ בצורה סדורה ומאובטחת.

בימים אלה מתחילות משטרת ישראל וחברת לוגיסטיקר בהיערכות איטנסיבית לקראת פתיחת המרלו"ג הצפויה בעוד כשנה. לצורך ההיערכות הוקמה במשטרה מנהלת מיוחדת שאחראית על ריכוז המאמצים הלוגיסטיים מצד גורמים רבים במשטרה ומחוצה לה.

במעמד החתימה אמר ראש האגף לתמיכה לוגיסטית, ניצב בועז גלעד: "מדובר בפרויקט עצום בעל משמעות אסטרטגית ארוכת שנים למשטרת ישראל. המרלו"ג ישפיע בצורה דרמטית על המענה של המשטרה, הן בהיבט של ניהול תיקי חקירה, מוצגים וראיות והן בהיבט של התמיכה הלוגיסטית ליחידות השטח בארגון. המוצגים יאוחסנו בתנאים מעולים והמלאי המשטרתי יהיה מדויק להפליא וזמין לניפוק בכל רגע נתון ולכל צורך מבצעי".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית