Trend Micro מכריזה על תחרות סטארט אפים על שם תמיר סגל

Trend Micro מכריזה על תחרות סטארט אפים על שם תמיר סגל

דניה ת'אקר, סגן נשיא ומנכ"ל AMEA ב- Trend Micro - יחצ

Trend Micro חוגגת 30 שנות פעילות מוצלחות במשרדיה החדשים במגדל שרונה בתל אביב. בשנה האחרונה שילשה החברה את מצבת כוח האדם שלה כמו גם את פעילותה בישראל. בפתיחה החגיגית של המשרדים החדשים של החברה בתל אביב, בנוכחות עובדי החברה, לקוחות ושותפים,  הכריז דניה ת'אקר, סגן נשיא AMEA ב- Trend Micro כי החברה מחויבת להמשך בנייתה וחיזוקה של קהילת הסייבר סקיוריטי הישראלית.
 
בנוסף, תציע Trend Micro סדנאות, על בסיס שבועי, בהן תעביר ללקוחותיה ושותפיה בישראל ידע ושימוש בכלים המתקדמים ביותר שהם צריכים על מנת לעמוד באתגרי הסייבר המתקדמים ביותר. במעמד פתיחת המשרדים החדשים, מכריזה Trend Micro על תחרות סטארט אפים מתחום אבטחת המידע והסייבר על שם תמיר סגל - “Segal cyber Security Innovation award”, מנהלה הקודם של השלוחה הישראלית שנפטר בתחילת 2018. 
 
בתחרות שנועדה לתמוך בקהילת הסטארט אפים הישראלית, יבחנו חברות סטארט אפ שיציעו פתרונות אבטחת מידע וסייבר ייחודיים ומעוררי השראה והזוכים בה יזכו לאירוח מלא של שישה חודשים במשרדים ייחודים בתוך שטח משרדי החברה, מימון כספי,  פתיחת דלתות אצל משקיעים פוטנציאלים ויצירת קשרים בקהילת הסייבר סקיוריטי העולמית. 
 
דניה ת'אקר, סגן נשיא ומנכ"ל AMEA ב- Trend Micro הוסיף כי: "לפני 30 שנים מייסדי Trend Micro פעלו על מנת להפוך את העולם לבטוח יותר בהחלפת מידע דיגיטלי. היום אנו חיים בעולם מקושר יותר ועלינו להמשיך לקיים את חזון המייסדים של החברה ביתר שאת. חיינו הפרטיים והעסקיים עברו שינויים בשל הטכנולוגיה המתקדמת בענן, בבינה מלאכותית, במדיה חברתית ובמובייל טכנולוגיה שמקשרת אותנו בצורה שלא חשבנו שתתאפשר. בעולם החדש המקושר, אנו מקבלים עלינו את האתגר להגן על אנשים פרטיים, ארגונים מסחריים וממשלות מהאקרים המאיימים על דרך חיים זו".
 

אולי יעניין אותך גם