אלביט מערכות השלימה את אספקת הסימולטורים למטוסי M-346 של חיל האוויר הפולני

הסימולטורים, שהנם מקושרים ביניהם, מאפשרים לקיים אימון בבודדים או במבנה באותו המתקן, כאשר תצוגת ה-360 מעלות של הסימולטורים מספקת חווית אימון מציאותית בתרחישים של משימות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע

אלביט מערכות השלימה את אספקת הסימולטורים למטוסי M-346 של חיל האוויר הפולני

צילום: אלביט מערכות

אלביט מערכות בשיתוף עם חטיבת המטוסים של לאונרדו, השלימו את מסירת מרכז הסימולטורים למטוסי ה M-346, עבור חיל האוויר (חיה"א) של פולין.

בדומה לטכנולוגיית הסימולציה הקיימת במרכז לאימון למטוסי ה-M346 (לביא) שאלביט מערכות סיפקה לחיה"א הישראלי, הסימולטורים שסופקו לחיה"א הפולני יאפשרו לפרחי טייס ולטייסים מנוסים לקבל הכשרה באיכות גבוהה ולשפר את הכשירות, המוכנות והעליונות המבצעית שלהם. הסימולטורים, שהנם מקושרים ביניהם, מאפשרים לקיים אימון בבודדים או במבנה באותו המתקן, כאשר תצוגת ה-360 מעלות של הסימולטורים מספקת חווית אימון מציאותית בתרחישים של משימות אוויר-אוויר ואוויר-קרקע.

פתרון האימון של אלביט מערכות מספק חווית טיסה אמתית, ללא מגבלות בבטיחות, ומאפשר לטייסים הפולניים לרכוש מיומנויות רבות, החל מהיכרות בסיסית עם המטוס ועד לרמה הגבוהה ביותר של יכולות טיסה מבצעיות במתארים מורכבים.

טכנולוגיית האימון והסימולציה של אלביט מערכות היא מהמתקדמות בעולם וניתן אף לשלבה כתשתית הסימולציה העתידית של חיה"א הפולני, ובכך לאפשר לטייסים המתאמנים בסימולטור ה-M-346 לבצע אימון מקושר עם טייסי F-16, שיתאמנו במרכז לאימון המשימתי העתידי, שצפוי החיל להקים.

אולי יעניין אותך גם