חברת גולד אנד לינקס זכתה בפרויקט יעוץ אבטחת צי הרכב של ממשלת בוצואנה

סה"כ יואבטחו כ 900 רכבי שרד וטנדרים וכ 600 משאיות קלות במסגרת הפרויקט. שווי העיסקה מוערך ב2,250,000 מליוני דולרים בפרויקט ל 24 חודשים

חברת גולד אנד לינקס זכתה בפרויקט יעוץ אבטחת צי הרכב של ממשלת בוצואנה

באדיבות חברת גולד אנד לינקס

לאחר תחרות מול עוד חמש חברות בינלאומיות זכתה החברה מישראל באמצעות חברת הבת המקומית שלה, במכרז לייעוץ, ליווי, ניטור והתקנת מערכות אבטחה על 1500 כלי רכב של הממשל הבוצאוני. הפרויקט מחולק לשלושה שלבים שבהם החברה תקים חדר בקרה מלא לצורכי ניטור הרכבים.

גולד אנד לינקס בעלת ניסיון בתחום שכן באמצעות המערכות שאותה התקינה בשנים האחרונות בדרום אפריקה, שולטות החברה על 5400 כלי רכב באמצעות טכנולוגיות שונות לרבות צפיה ושידור מרחוק, אמצעי נעילת הרכב ובקרת נהיגה מלאה. לחברה חדר בקרה פעיל  24/7 מאיוש על ידי 32 מפעילים אשר מנטרים את פעילות הרכבי העברת כספים,זהב, ומוצרי צריכה של מספר גדול של חברות אפריקאיות.

"מדובר בפרויקט חשוב מאוד שכן מזה מספר שנים המכרז בוטל בשל אי התאמות של הטכנולוגיות המוצעות לתוואי השטח ולתשתיות הקיימות במדינה. כעת נבחן יחד עם הלקוח את הטכנולוגיה הרלוונטית וכמובן שניתן עדיפות לחברות ישראלית. הרצון הוא להמשיך את התהליך שעשינו בדרום אפריקה ולתת ללקוח את אותה תפיסת אבטחה. אין ספק כי העבודה הקשה השתלמה, היו המון אתגרים בדרך אבל לבסוף הצלחנו", אומר רועי שפושניק מנכ"ל החברה. "סה"כ יואבטחו כ 900 רכבי שרד וטנדרים וכ 600 משאיות קלות."

שווי העיסקה מוערך ב2,250,000 מליוני דולרים בפרויקט ל 24 חודשים.

אולי יעניין אותך גם