לוקהיד מרטין ו-Cypress Creek Renewables זכו בפרס תחרות אחסון האנרגיה בצפון אמריקה

צילום: לוקהיד מרטין

לוקהיד מרטין ו-Cypress Creek Renewables זכו בפרס תחרות אחסון האנרגיה בצפון אמריקה (ESNA) לשנת 2018. החברות הובילו פרויקט אחסון אנרגיה שהביא אפקט חיובי לתעשיית האנרגיה העולמית, אשר הורכב ממספר פרויקטים של אחסון אנרגיה סולארית solar-plus-storage. בחודש מרץ, החברות סיפקו 12 מגה וואט לשעה (MWh) של אנרגיה באמצעות מערכות אחסון האנרגיה  GridStar® Lithium עבור 12 פרויקטים של solar-plus-storage. מערכת solar-plus-storage תוכננה במטרה לספק אנרגיה ירוקה לקהילות באמצעות תאגידBrunswick Electric Membership  בצפון קרולינה. המערכת מאפשרת לספק את האנרגיה הנדרשת בשעות העומס באמצעות פורטפוליו יכולות ייחודי, כאשר טכנולוגיית אחסון האנרגיה GriStar מבית לוקהיד מרטין מאפשרת לאחסן את האנרגיה שנקלטה בהתקנים הסולאריים ופרקה אותם לשימוש הצרכנים בעת הצורך, בצורה אמינה ומתחדשת.

מערכות אחסון האנרגיה  GridStar Lithium של לוקהיד מרטין - בהן גם עשו שימוש בפרויקט זה - הינן קומפקטיות, קלות להתקנה וניתנות להתאמה למגוון גדלי פרויקטים, החל מ-100Kw ועד למולטי מגה-וואט. ארכיטקטורת המערכת כוללת יחידות אחסון אנרגיה מודולאריות, המכילות בטריות, תוכנת בקרים ורכיבים לייצוב ואיזון המערכת. המערכות מרושיינות לפי תקני UL 9540 – רישיון מפתח לבטיחות מוצר בתחום אחסון האנרגיה.

12 הפרויקטים של solar-plus-storage מהווים את החלק הראשון של הפרויקטים לאחסון אנרגיה ירוקה אשר פותחו, נבנו, תוקצבו ובוצעו באמצעות Cypress Creek, אשר רכשה את הפרויקט מ-United Renewable Energy.

Energy Storage North America הינה האסיפה המשפיעה ביותר בצפון אמריקה בהיבטים של מדיניות, טכנולוגיה ומובילי שוק בתחום אחסון האנרגיה. הזוכים בתחרות נבחרו בהתאם להשפעה על האקו-סיסטם בתחום אחסון האנרגיה, השירותים שסופקו ללקוחות והאיכות החדשנית והטכנולוגית של הפתרונות. השותפות בין החברות נבחרה בקטגוריה " "Front-of-the-Meterבה הזוכים נבחרו גם בהשתתפות קולות הציבור.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית