ראדא מדווחת על הזמנות בהיקף של 12 מיליון דולר

מרבית ההזמנות התקבלו מארגוני בטחון אסטרטגיים. חלק מההזמנות הינן הזמנות המשך אשר התקבלו מלקוחות שביצעו הזמנות ראשוניות מראדא מוקדם יותר השנה

ראדא תעשיות אלקטרוניות מפתחת מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת על הזמנות חדשות שהתקבלו לאחרונה בחברה, בהיקף של כ-12 מיליון דולר. מעל ל-5 מיליון דולר מכלל ההזמנות התקבלו עבור המכ"מים מבוססי התוכנה של ראדא להגנה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת טווח (C-RAM), מערכות הגנה כנגד כלי טיס בלתי מאוישים (Counter-UAV) והגנה אווירית לטווחים קצרים (SHORAD).
 
מרבית ההזמנות התקבלו מארגוני בטחון אסטרטגיים. חלק מההזמנות הינן הזמנות המשך אשר התקבלו מלקוחות שביצעו הזמנות ראשוניות מראדא מוקדם יותר השנה. שאר ההזמנות הן  הזמנות המשך למוצרים האויוניים של החברה, בהם מערכות לכלי טיס בלתי מאויישים, מערכות למסוקים, מקליטי וידאו דיגיטאליים, ותחזוקה של מערכות אויוניקה.
 
דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "כפי שהזמנות אלו מעידות, פעילות האוויוניקה שלנו נותרה יציבה ורווחית. ההזמנות שהתקבלו אצלנו נוטעות בנו ביטחון כי פעילות זו תמשיך לשמור על יציבות בשנים הקרובות. מעבר לכך, מנוע הצמיחה שלנו – מגזר המכ"מים מבוססי התוכנה, ממשיך לצבור תאוצה עם הזמנות ראשוניות חדשות בעלות פוטנציאל עתידי משמעותי, שהתקבלו מלקוחות אסטרטגיים.
 
"יתר על כן, אנו רואים כי לקוחות חדשים איתם התחלנו לעבוד בתחילת השנה מתחילים לבצע הזמנות המשך. אני שב ומדגיש כי שוק המכ"מים הטקטיים שלנו נמצא עדיין בשלב צמיחה ראשונית, ואנו רואים כיצד הוא צובר תאוצה. אנו מאמינים כי המובילות שלנו בשוק המכ"מים הטקטיים לכוח המתמרן תניב את פירותיה בעתיד הקרוב."

אולי יעניין אותך גם