בואינג תנטר משלוחי ציוד צבאי של קבלנים פרטיים עבור צבא ארה"ב במזרח התיכון

המערכת של חברת Tapestry נמצאת כבר עשור בשימוש באפגניסטן. כעת, תורחב למזרח התיכון כולו

https://www.tapestrysolutions.com/2018/10/22/tapestry-solutions-wins-u-s-army-contract-to-provide-in-transit-visibility-for-u-s-central-command-contract-calls-for-the-deployment-of-global-distribution-management-system-gdms-software-in-kuwa/

חברת Tapestry Solutions , חברת בת של בואינג, זכתה בחוזה לפריסת מערכת ניהול לוגיסטית (GDMS) לעולם הציוד הצבאי. המערכת תנטר אספקת ציוד צבאי עבור הפיקוד המרכזי CENTCOM בכעשרים מדינות כולל בחריין, כווית, עומאן, סעודיה, איחוד האמירויות הערביות, תימן, מצרים כולל סיני, ישראל וירדן. כלל המדינות קיבלו את השם רשת חוצה-ערב או Trans-Arabian Network.

פתרון התוכנה המסחרית של גובלן שימש מרכיב מרכזי של הצבא האמריקני בלחימה באפגניסטן כבר מ2009. "צוות הGDMS הייעודי שלנו מנהל אלפי משלוחים באפגניסטן 24 שעות ביממה לשמור על  אנשים, נתונים ומטענים. אנו מצפים לספק את אותה רמה של שירות יוצא דופן במדינות מסביב", אומרים בחברה.

GDMS משמשת כמערכת היתוך מרכזית המאפשרת לצבא ארה"ב להציג בזמן אמת מעקב אחר מדדים לכל כלי הרכב המסחריים הרשומים. בליבה של GDMS קיים מסד נתונים מרכזי המקשר תנועות מטען עם משדרים מבוססי GPS.

המערכת מספקת אזעקות / התראות לקבלנים כאשר הם עוברים אזורי סיכון ומחסומים, ומציגה את נתוני המשימה על מפות טופוגרפיות. המערכת כוללת פונקציות שידור חוזר מיידיות ומאפשרת תחקור אירועים מהיר.

מקור: armadainternational

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית