פלייטיקה העבירה 600 שרתים לענן במספר ימים ללא פגיעה בפעילות העסקית

 "באמצעות VMware Cloud on AWS פלייטיקה הקימה תוך ימים ספורים סביבת פיתוח חדשה עבור מאות מפתחים. בנוסף, העברנו בהצלחה 600 מכונות ווירטואליות (VM)| ל- VMware Cloud on AWS, תוך שימוש ב-HCX להרחבת טביעת הרגל שלנו, ללא הפרעה לפעילות העסקית וללא שינוי במדיניות כלשהי או בתהליכים פנימיים", הסביר ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בחברת פלייטיקה

חברת VMware הכריזה היום בכנס VMware Europe 2018 על המשך ההתרחבות של שירות VMware Cloud on AWS באירופה ובארה"ב, עם השקתו באזורים גיאוגרפיים נוספים של AWS במהלך הרבעון הרביעי של 2018: AWS EU (אירלנד) AWS West (צפון קרולינה) ו-AWS East (אוהיו). VMware הכריזה בנוסף על יכולות חדשות ששולבו בשירות ענן היברידי זה שיאפשרו ללקוחות לאבטח באופן טוב יותר את האפליקציות ואת שולחנות העבודה הווירטואליים שלהם.  

VMware Cloud on AWS מביא את מרכז הנתונים הארגוני מוגדר התוכנה של VMware לענן של AWS. שירות ענן היברידי זה, המבוסס על VMware Cloud Foundation, מציע תשתית עקבית ומערכת תפעולית עקבית ורציפה ממרכז הנתונים ועד לענן – והוא מאפשר בכך הגירה רציפה וחלקה לענן, הרחבת הפריסה על פי דרישה ומענה לאסטרטגיות הנדרשות לדור הבא של האפליקציות. הפתרון, שתוכנן במשותף על ידי VMware ו-AWS, מקנה לאפליקציות יתרונות כמו: הגנה רבת עוצמה נגד אסונות וגישה מיטבית לשירותי AWS. השירות מציע ארכיטקטורה וחוויה תפעולית זהה בענן ובחוות השרתים של הארגון ומאפשר בכך לצוותי ה-IT להפיק באופן מידי ערך עסקי מהשימוש בענן ההיברידי של VMware ו-AWS. שירות VMware Cloud on AWS נמכר, מסופק ונתמך על ידי VMware ועל ידי קהילת שותפיה.

"התנופה של VMware Cloud on AWS ממשיכה לצמוח", מסר מארק לומאייר, סגן נשיא בכיר ומנהל פלטפורמת ענן ב- VMware. "בפעם הראשונה אנו משיקים את השירות במספר אזורים ביחד וממשיכים במקביל להטמיע חדשנות במרכזי הנתונים ברחבי העולם. VMware Cloud on AWS הופך להיות הסביבה המועדפת על ידי הלקוחות לצורך הגירת עומסי עבודה מבוססי VMware לענן. התמיכה של התעשייה בשירות זה היא חזקה מתמיד, עם למעלה מ-200 שותפים שהוסמכו תוך שישה חודשים לספק את הפתרון. בעקבות ההכרזה היום, אנו מספקים ללקוחותינו פתרון ענן היברידי חזק יותר שיתמוך בצרכים התובעניים ביותר של האפליקציות, ועם רמת אבטחה ויכולת ההרחבה שהם דורשים".

פלייטיקה הישראלית כיכבה על במת הכנס והציגה את המעבר שלה ל-VMware Cloud on AWS והתועלות שנבעו ממנו. פלייטיקה היא חלוצת תעשיית משחקי הרשת, שהייתה מהחברות הראשונות שהציעו משחקים מרובי משתתפים ללא תשלום ברשתות חברתיות, וזמן קצר אחר כך, בפלטפורמות ניידות. כיום תומכת החברה ביותר מ-22 מיליון משתמשים פעילים. VMware Cloud on AWS מספקת לפלייטיקה סביבת ענן היברידית עקבית ורציפה שתומכת בהמשך התרחבותה הגלובאלית.

"כחברה שצומחת הן באופן אורגאני והן באמצעות מיזוגים ורכישות, פלייטיקה זקוקה לגישה מהירה למשאבי ענן שתואמים לסביבה הקיימת שלנו", מסר ארז רחמיל, סמנכ"ל IT ופיתוח בחברת פלייטיקה. "באמצעות VMware Cloud on AWS פלייטיקה הקימה תוך ימים ספורים סביבת פיתוח חדשה עבור מאות מפתחים. בנוסף, העברנו בהצלחה 600 מכונות ווירטואליות (VM)| ל- VMware Cloud on AWS, תוך שימוש ב-HCX להרחבת טביעת הרגל שלנו, ללא הפרעה לפעילות העסקית וללא שינוי במדיניות כלשהי או בתהליכים פנימיים".

VMware Cloud on AWS מציע מגוון של יכולות מתקדמות וביניהן שירות ענן לשיקום מאסון (DRaaS) שמספק אבטחה רבת עוצמה לעומסי עבודה גדולים, תוך צמצום משמעותי במורכבות ובעלויות שנדרשו עד עתה להבטחת ההמשכיות העסקית של יישומים קריטיים. שירות VMware Horizon 7 לסביבת VMware Cloud on AWS מספק סביבת ענן היברידית ועקבית עבור שולחנות עבודה ווירטואליים ואפליקציות.

אולי יעניין אותך גם