הסטארטאפ Bonobo AI פיתח יכולת זיהוי מקדים של סיכון משפטי

קרדיט: שלומי מזרחי

הסטארטאפ Bonobo AI מודיע על השלמת סבב גיוס סיד של 4.5 מיליון דולר, בהובלת הקרנות G20, Capri Ventures, ומשקיעים פרטיים, ביניהם אריה מרגי ממייסדי אם-סיסטמס ו- XtremIO . ההון ישמש את החברה לגיוס כח אדם למשרדים בתל אביב וניו יורק ולהמשך פיתוח הפלטפורמה.

הטכנולוגיה של  Bonobo AI מנתחת את כל התקשורת המדוברת והכתובה בין עסקים ללקוחותיהם, ומסייעת לעסקים להפיק תובנות משיחות המתקיימות בערוצי תקשורת שונים, כמו שיחות טלפון, תחלופת דוא"ל, וידאו, או התכתבות בצ'אט. תובנות אלו מאפשרות לצוותי החברה לזהות הזדמנויות להגדלת המכירות וצווארי בקבוק בתהליכי המכירה ומתן שירות. בנוסף המערכת יודעת לזהות בזמן אמת שיחות העלולות לסכן משפטית את החברה או להתגלגל ל"שיימינג" של המותג ברשתות החברתיות.

החברה הוקמה על ידי אפרת רפופורט המשמשת כמנכ"ל, בת 28, שירתה בעבר ביחידה 8200 והשלימה תואר שני בנוירוביולוגיה חישובית. אליה חברו יזמים מנוסים בפיתוח מוצרים המבוססים על בינה מלאכותית ברק גולדשטיין, אוהד חן ועידן ציטיאט. צוות החברה כולל מובילים טכנולוגיים מ-8200, 8100 ויחידות טכנולוגיות אחרות. עד כה החברה ניתחה כבר יותר ממיליארד שיחות ותכתובות. בין לקוחותיה חברות טכנולוגיה ומותגים בינלאומיים כמו Honeybook, Nectar Sleep, MyHeritage, Feedvisor.

"התובנות האיכותיות ביותר על התנהגות לקוחות מגיעות מהשיחות הישירות איתם, אך כיום שיחות אלו אינן מנותחות וממונפות כראוי", אומרת אפרת רפופורט. "החזון שלנו הוא להמשיך לפתח כלים טכנולוגיים מבוססי בינה מלאכותית, שיאפשרו לעסקים לשפר את הדרך בה הם מתקשרים עם הלקוחות שלהם. לטובת ייצור חווית לקוח מהנה יותר, שימור לקוחות אפקטיבי יותר, והגדלת המכירות."

לדברי דון דואט, דירקטור ב- Bonobo AI ולשעבר ראש אגף הטכנולוגיה בגולדמן זאקס: "Bonobo AI פיתחה שירות ייחודי שלא קיים כמותו, המייצר נתונים ייחודיים מהשיחות וכך מאפשר לקמעונאים וספקי שירותים להבין טוב יותר את לקוחותיהם. הם מביאים את קולו של הלקוח למרכז הדיונים של מנהלים בכירים."

לדברי אפרת פרטוש, מנהלת מחלקת שירות לקוחות ומכירות של Nectar ענקית מזרנים אמריקאית: "בונובו עזרה לנו לגלות תבניות שחוזרות על עצמן בתקשורת שלנו עם הלקוחות. באמצעות שימוש בבינה מלאכותית פענחנו את התבניות החוזרות בשיחות עם לקוחות המתקשרים לרכוש מזרן. כך הצלחנו לזהות ולפתוח צווארי בקבוק בתהליך המכירה שלנו, ולשפר משמעותית את אחוזי ההמרה שלנו."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית