סימנטק רוכשת את חברת Javelin Networks הישראלית

צוות Javelin Networks והמייסדים: רביעי מימין – אלמוג אוחיון, חמישי מימין- רועי אבוטבול, ראשון משמאל – גיא פרנקו (צילום: יח"צ)

ענקית אבטחת המידע, חברת סימנטק (Symantec) הודיעה על השקעה, שלישית במספר בישראל, בחברת Javelin Networks והטמעת הטכנולוגיה שלה בשירותי ה- End point (נקודות קצה כמו מחשבים אישיים ושרתים) של סימנטק.

Javelin Networks נוסדה בשנת 2014 במטרה ברורה: להגן על כל רכיב בעולם המחובר ל- Active Directory (AD), שהוא הדאטה בייס שקיים בכל ארגון ומכיל מידע רגיש לגבי משתמשים קבוצות ומשאבים לצורך ניהול הרשאות. החברה, שמעסיקה עובדים בישראל ובארצות הברית (באוסטין ובפאלו אלטו), הוכרה כ- Gartner Cool Vender, ומוצריה זכו במספר פרסי תעשייה של SC Magazine ואחרים. הטכנולוגיה המתקדמת של Javelin יכולה לזהות תצורות לא מומלצות ונקודות תורפה בשירותי ה- AD, תוך גילוי וחסימת שימוש לא חוקי בנתוני גישה בעמדות הקצה על ידי זהויות, התקנים ויישומים מאושרים.

"בדור הענן, שירותי ניהול זהויות כגון Active Directory מהווים חלק קריטי באינטראקציה של המשתמש עם היישומים והשירותים בארגון. זהו גם מאגר מידע קריטי שתוקפים מנצלים באופן קבוע", אמר ג'אבד חסן (Javed Hasan), סגן נשיא בכיר לתחום ה- End Point ומוצרי Data Center בסימנטק. "הוספת הטכנולוגיה של Javelin Networks לסל מוצרי אבטחת עמדות הקצה המוביל שלנו יעניק ללקוחות סימנטק יתרון ייחודי באחד התחומים הפגיעים והקריטיים ביותר בתשתית ה- IT. והכי חשוב, הטכנולוגיה תחשוף נקודות תורפה ב-AD ותמנע התקפות בנקודת חולשה תוך מניעת פגיעות רוחביות."

רכישת Javlin מחזקת עוד יותר את סימנטק המציעה את חבילת ההגנה על עמדות הקצה השלמה והמקיפה ביותר הקיימת בתעשייה, בתוך ארכיטקטורה של סוכן יחיד. כאחת מארבע נקודות הביקורת הקריטיות של פלטפורמת אבטחת הסייבר המשולבת של החברה, Symantec Endpoint Protection (SEP) מסייעת ללקוחות לעמוד באתגרים של דור הענן על-ידי אבטחת מידע מאוחדת בענן ובתשתיות מקומיות כדי לספק הגנה מפני איומים ועמידה בתקנים בכל עמדות הקצה, הרשתות, דוא"ל ויישומי הענן.

"עמדת קצה המחוברת ל-AD מעמידה את הארגון בסיכון גבוה יותר כיוון שמעצם חיבורה לרשת, היא חושפת את כל מאגר הנתונים לתוקפים. הצטרפותנו לסימנטק, המובילה בפלטפורמות ההגנה על עמדות קצה, תקדם אותנו צעד אחד קדימה בהשגת המטרה שלנו להגן על כל מכונה בעולם המחוברת ל- Active Directory ," אמר רועי אבוטבול, מנכ"ל ומייסד בחברת Javelin.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית