קונטרופ סיפקה לצי של לטביה מערכת ימית תצפית מתקדמת

קונטרופ סיפקה לצי של לטביה מערכת ימית תצפית מתקדמת

צילום: חברת קונטרופ

חברת קונטרופ סיפקה לצי של לטביה מערכת תצפית ימית מתקדמת ISEA-30HD לכלי שיט המשפרת את יכולות התצפית, איסוף והעברת הנתונים של כלים ימיים.

קונטרופ, המתמחה בפיתוח ושיווק מערכות מבוססות אלקטרו-אופטיקה ואינפרה אדום (EO/IR), פיתחה את המערכת הימית במיוחד לספינות מלחמה והיא כבר פועלת בצי הלטבי ובכמה ציים נוספים. המערכת המיוצבת והמוקשחת מאפשרת ייצור תמונות יציבות ורציפות בתנאי ים הקשים ביותר ובתנאים סביבתיים קשים כמו ערפל, מליחות ולחות. המערכת מתואמת עם מערכות אחרות בספינה, כמו המכ"ם, וקונטרופ מספקת לצי הלטבי חבילה שלמה הכוללת אימון, הדרכה והפעלה, חלפים וספרות טכנית.

סמנכ"ל קונטרופ רענן שלח מסר כי החברה מספקת לחילות ים פתרון המעניק מודעות מצבית שהיא חשובה במיוחד במשימות חילוץ והצלה, וכן למשימות סיור. המערכת מספקת תמונות בזמן אמיתי שניתן לשדרן מיד למפקדת מבצעים כדי שניתן יהיה לקבל החלטות גם  בתנאים של ראות מוגבלת. המערכת מסוגלת גם לאתר עצמים וכלים קטנים בים שאינם מתגלים במכ"ם ומקלה על יציאה וכניסה לנמלים. במערכת הימית של קונטרופ יש חיישנים רגישים במיוחד, מצלמה בעלת עדשת זום רציפה, מצלמת יום בצבע ומד-טווח לייזר.

אולי יעניין אותך גם