AUSA 2018: חברת Double Shoot מציגה יישום לשיפור תהליך איפוס כלי נשק

היישום החדש שפותח על ידי Double Shooting מפשט את תהליך האיפוס, מה שהופך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי על ידי חיסכון בזמן אימון ובתחמושת

קרדיט: חברת Double Shoot

Double Shoot, חברה ישראלית המתמחה במערכות מתקדמות לאיפוס כלי נשק מדוייקי ירי, מציגה בתערוכת AUSA 2018, הנערכת בימים אלו בוושינגטון, אפליקציית טלפוןן חכם לאיפוס נשק, ניקוד והשוואה. זהו יישום רב תכליתי שניתן להשתמש בו עם מגוון רחב של רובי סער ומקלעים.

היישום של Double Shoot הנו מענה לתהליך האיפוס הידני של אמצעי לחימה המשמש כיום צבאות וכוחות ביטחון ברחבי העולם. תהליך ידני זה הוא איטי ומצריך שימוש בתחמושת רבה, מה שהופך אותו יקר אך אינו מספק רמה גבוהה של דיוק. היישום החדש שפותח על ידי Double Shooting מפשט את תהליך האיפוס, מה שהופך אותו ליעיל יותר באופן משמעותי על ידי חיסכון של 30-50% בזמן אימון ובתחמושת. באמצעות מיטוב כל התהליך של אימון היורה, היישום הופך כל מטווח הירי למטווח ירי חכם.

Double Shoot עושה שימוש בניתוח מבוסס-נתונים נתונים מבוססי ניתוח בתוך ממשק אינטרנט מוגבל על מנת לספק מגוון רחב של דוחות, לא רק ליחידים ולמדריכים, אלא גם ליחידות שלמות, למפקדות ולכלל סגל היחידות. המערכת, שתוכננה עבור כוחות צבא ומשטרה כאחד, פועלת גם כאשר הטלפון החכם נמצא במצב טיסה, וניתן להתקין אותו גם בטלפונים של Android וגם של iOS.

"יישום זה, המיועד לאנשי צבא ואכיפת חוק, מנצל את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום והנו חכם וקל לשימוש", אומר תא"ל (מיל.) אורן אבמן, מייסד ומנכ"ל Double Shoot. "הוא מפחית את כמות הזמן והתחמושת הדרושים לאפס כראוי נשק בכדי 30-50%, מקטין באופן משמעותי את העלויות ואת כוח האדם הנדרש במטווחי ירי, והופך באופן מיידי כל מטווח ירי למטווח ירי חכם".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית