חדשנות ישראלית: האורביטר של אירונאוטיקס בין 100 המוצרים פורצי הדרך שפותחו מקום המדינה

בטקס חגיגי בבית הנשיא הוענק אות התעשיין של ישראל לשנת 2018. במסגרת הטקס הושק הספר "חדשנות ישראלית" המאגד 100 סיפורי הצלחה מאחורי מוצרים פורצי דרך. האורביטר של אירונאוטיקס הוא אחד מהם

צילום: חברת אירונאוטיקס

אות התעשיין של ישראל לשנת 2018 הוענק במעמד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין בבית הנשיא. את האותות העניקו שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה שי רינסקי, ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש.
 
במסגרת האירוע הושק הספר "חדשנות ישראלית", שהופק על ידי משרד הכלכלה והתעשייה ורשות החדשנות, לרגל 70 שנות עצמאות. הספר מאגד 100 מסיפורי ההצלחה העומדים מאחורי מוצרים פורצי דרך, טכנולוגית ויוזמה ישראלית, שהביאו לשינוי מהותי בשוק הגלובלי, כל אחד בתחומו. בין המוצרים המופיעים בספר מלט"ים מקו מוצרי האורביטר של חברת אירונאוטיקס.
 
מנכ״ל אירונאוטיקס, עמוס מתן סיפר כי "אנו גאים להיות ברשימה אחת עם מוצרים כמו כיפת-ברזל, וויז ואחרים. האורביטר הוא מוצר כחול-לבן שנמכר לעשרות מדינות ברחבי העולם עם 350,000 שעות טיסה מוצלחות. חדשנות ויצירתיות הם חלק חשוב בהצלחה של כל חברה תעשייתית וטכנולוגית ואנו באירונאוטיקס משקיעים בכך תשומות רבות".
 
משנה למנכ"ל אירונאוטיקס, דני אשחר אמר כי "קבוצת אירונאוטיקס גאה להיות בין 100 מוצרים פורצי הדרך מעמד שמדגיש את המובילות הטכנולוגית שלנו בקו מוצרים זה. נמשיך להשקיע בפיתוח המוצרים לטובת צורכי לקוחותינו. האורביטר היא מערכת מל"ט טקטי מתקדמת שניתן להתאים אותה בצורה ייחודית לצרכים של כל לקוח וכל משימה. הדגם המוביל הוא האורביטר 4 בעל מקסימום משקל המראה של 50 ק"ג, גובה טיסה מקסימלי של 18,000 רגל".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית