‬טוען‭ ‬ופורק‭ ‬מחסניות‭ ‬חדש של מגלולה

המוצר החדש מתאים למחסניות מתכת מתוצרת כל היצרנים לרובי AR-15 היורים תחמושת 7.62x39 מ"מ

‬טוען‭ ‬ופורק‭ ‬מחסניות‭ ‬חדש של מגלולה

צילום: חברת מגלולה

חברת "מגלולה", יצרנית ישראלית של התקני-עזר לטעינה ופריקת מחסניות נשק ברמת איכות צבאית חשפה לאחרונה טוען ופורק מחסניות חדש מדגם "לולה" למחסניות של רובים ממשפחת AR-15 היורים תחמושת 7.62x39 מ"מ. המוצר החדש מתאים למחסניות מתכת מתוצרת כל היצרנים לרובי AR-15 היורים תחמושת 7.62x39 מ"מ. ההתקן החדש נמצא יעיל לשימוש במחסניות של היצרנים הבאים: AR Stoner, ASC, C-Products, D&H, Franklin Armory 10rd California (בתנאי שמשייפים מעט את הצלעות האחוריות של ההתקן כך שיתאים למחסנית) ו-ProMag (לא כולל המחסנית ל-5 כדורים של היצרן האחרון).

לדברי חברת "מגלולה" ההתקן מדגם "לולה" לתחמושת 7.62x39 מ"מ משמש כמטען/פורק מהיר רב-תכליתי המייתר את הצורך בכל התקן עזר נוסף. ההתקן מיוצר מפולימר מחוזק ועמיד במיוחד, הוא קל משקל, מתאים לנשיאה בכיס ואמין בכל תנאי מזג האוויר. הוא מבטל כליל את סכנת הפציעה והכאבים באגודל ואת השחיקה של שפתי ההזנה במחסנית.

מאז שנת 2001, חברת "מגלולה" מישראל מייצרת כלי-עזר מקצועיים לטעינה ופריקת מחסניות נשק ברמת איכות צבאית. המוצרים של חברת "מגלולה" מונעים נזק לשפתי המחסנית ובכך מפחיתים את תכיפות המעצורים בירי והתקלות בנשק. חברת "מגלולה" מחזיקה כיום בתשעה פטנטים רשומים בארה"ב הקשורים להתקנים לטעינת מחסניות.

אולי יעניין אותך גם