בלו בירד חושפת מל"ט חמוש מסוג ThunderB

ה- ThunderB תומך במגוון רחב של מטע"דים אופציונליים כולל מצלמת צבעי יום HD, ציין לייזר. הThunderB יכול גם להיות משולב עם חימושים או מכ"ם SAR קטן. הוא יכול לשמש גם לפיזור חיישנים קרקעיים להשיג כיסוי איסוף רחב

קרדיט: BlueBird Aero Systems

"אנו גאים לחשוף את יכולת שחרור המטען החדשה והמרגשת של ה-ThunderB ב- Eurosatory 2018. תוספת יוצאת דופן זו היא תוצאה של לקחים מהצרכים התפעוליים הנדרשים על-ידי הלקוחות המבצעיים שלנו", אומר רונן נדיר, מנכ"ל מערכות BlueBird Aero Systems.

ה-ThunderB הוא קטן, חדשני עם סיבולת ארוכה טקטית. המל"ט שוקל 30 ק"ג עם מוטת כנפיים של ארבעה מטרים. למל"ט יש את היכולת לשאת יחידות מטען קטנות מתחת לכל כנף, ולשחרר את המטען באופן אוטומטי או באמצעות פקודת GCS. המטען משוחרר באמצעות מנגנון שחרור משולב אלקטרו-מכאני. המטען המשוחרר שוכן במארז אווירודינמי (כמוסה) כדי להפחית את החיכוך למינימום.

עם שחרור אוטומטי של הקפסולה, הוא יגיע ליעד עם דיוק גבוה בעקבות מסלול בליסטי. כמו כן ניתן להוריד את קופסאות המטען בעזרת מצנח קטן כדי למנוע נזק לפריטים שבירים. יכולת שחרור המטען של הThunderB משמשות במספר משימות ותרחישים. הצלת חיים והצלה, הפלת חומרים חיוניים כגון תרופות במצב מגיפה, פיזור של חיישנים קרקעיים להשיג כיסוי איסוף רחב.

ה- ThunderB תומך במגוון רחב של מטע"דים אופציונליים כולל מצלמת צבעי יום HD, ציין לייזר. הThunderB יכול גם להיות משולב עם חימושים או מכ"ם SAR קטן.

מקור: uasvision

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית