יוויז'ן הציגה את הHERO-30 ללקוח אסטרטגי באסיה

פרסום של azeridefence מגלה כי חברת יוויז'ן הציגה לאחרונה את מל"ט הHERO-30 ללקוח אסטרטגי. אם אכסניית הפרסום מצביעה על הלקוח, אז מדובר באזרבייג'ן.

"הניסויים האחרונים של לקוחות אסטרטגיים הם רק האחרונים ברשימה ארוכה של ניסויים מוצלחים", אומר נועם לויט, מנכ"ל חברת UVision. "התרחישים שהוכיחו עם הHERO-30 כללו את השיגור הפנאומטי השקט, ההשתרכות ויכולות ה- ISR, איתור והנעילה אל המטרה ולבסוף את הפגיעה המדויקת (פחות ממטר אחד CEP). "הניסוי הדגיש גם את אחד היתרונות המבצעיים הגדולים של המל"ט - יכולתו להגיב לשינויים מהירים בתנאי שדה הקרב, תוך חזרה אוטומטית לשיטת ההשתרכות ולשיקום מהיר של המטרות".

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל