יורוסאטורי 2018: פיברוטקס מציגה את Sophia - ערכת הסוואה ייחודית ורב תכליתית

הרשת הקומפקטית, קלת המשקל, ההפיכה ובעלת 2 הממדים מאפשרת לבצע כל פתרון הסוואה בשטח, בהתאם למשימה

צילום: חברת fibrotex

Fibrotex - חברה ישראלית העוסקת בתחומי ההסוואה, ההסתרה וההונאה - מציגה בתערוכת יורוסאטורי 2018 שתיערך בשבוע הבא בפריז את ערכת Sophia, ערכת רב-תכליתית ייחודית שלראשונה מאפשרת גמישות תפעולית וחופש לבחור כל פתרון הסוואה בשטח, בהתאם למשימה. הרשת הקומפקטית, קלת המשקל ובעלת שני הממדים היא מולטי-ספקטרלית והפיכה ונותנת ליחידות יכולות הסוואה חזקות.

עבור הכוחות בשטח, המצב יכול להשתנות במהירות ולהשפיע על ההישרדות. לראשונה, עם ערכת Sophia, לחיילים ניתנת גמישות מבצעית לבחור בין פתרונות הסוואה לפי הצורך בכל רגע נתון - בין עבור הרכבים, בציוד או עבור החיילים עצמם.

המשקל הכולל של מיכל ה-Sophia הוא 15 ק"ג, עם גודל כולל כשהמיכל מלא של 50 ס"מ על 50 ס"מ על 50 ס"מ וגודל כולל במצב ריק של 5 ס"מ על 50 ס"מ על 50 ס"מ. הערכה עמידה בפני אש ולהבות ודוחה מים ובעלת יכולת החלפת מחסניות ואריזה עם יכולת כיווץ רבה.

לדברי אייל מלרון, המנהל האזורי של פיברוטקס ארה"ב, "הסכסוכים בעולם מרחיבים כיום את הצורך ביכולות הסוואה רב-תכליתיות מגוונות לכוחות בשטח. ערכת Sophia מגבירה את שרידות הכוחות ומצילה חיים. עם יותר מ-30 מטרים רצים של הרשת החדשה קלת המשקל של פיברוטקס,  המשתמשים יכולים  - זו הפעם הראשונה - להחליט מה גודל וצורת מערכת ההסוואה שהם צריכים - באם עבור פלטפורמה קטנה או בינונית או רכבים, עבור תרמילי גב, או לעצמם. ערכת Sophia מאפשרת הסוואה מצילת חיים, מתי והיכן שנדרש".

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית