בלון התצפית של חברת RT יושכר לשימוש ממשלה מובילה באירופה

חתמה על הסכם להשכרת בלון התצפית SkyStar 180 עבור ממשלה מובילה באירופה. תחת ההסכם, החברה תשכיר את בלון התצפית לתקופה של 6 חודשים, עם אופציה להארכת ההסכם ב-30 חודשים נוספים וכן לרכישת המערכת על ידי הלקוח

מערכת בלון התצפית SkyStar 180 (צילום: חברת RT)

חברת RT הישראלית, חתמה על הסכם להשכרת בלון התצפית SkyStar 180 עבור ממשלה מובילה באירופה. תחת ההסכם, החברה תשכיר את בלון התצפית לתקופה של 6 חודשים, עם אופציה להארכת ההסכם ב-30 חודשים נוספים וכן לרכישת המערכת על ידי הלקוח. מערכת ה-SkyStar 180 תשמש את הלקוח להגנה על כוחות המדינה במשימותיהם השונות.

מערכות הבלון של RT, משפחת ה Skystar, מתאימות למגוון משימות, החל ממשימות מודיעין ואבטחה מבצעיות, דרך הגנת גבולות, בטחון פנים, משימות משטרתיות ואבטחת אירועים אזרחיים. הן מגיעות בגדלים שונים ויכולות לשאת מגוון מטענים שונים, וביניהם מצלמות, מטע"דים, ציוד תקשורת, מודיעין ועוד. מערכות הבלון של RT מסוגלות לפעול בתנאי מזג אוויר ורוח קשים, ולהישאר באוויר עד 72 שעות ברצף. בלוני התצפית של RT צברו כבר יותר מ-1,500,000 שעות פעולה מבצעיות, והם פעילים כיום במדינות רבות ושונות ברחבי העולם.

ה-Skystar 180 היא מערכת בלון תצפית טקטית קטנה, המסוגלת להגיע לגובה של עד כ-300 מטר ולהישאר באוויר למשך כ-72 שעות – שלאחריהן יש להוריד את הבלון להפסקה של כ-20 דקות בלבד לשם מילוי הליום מחודש. מערכת זו מותאמת לשימושים צבאיים, הגנת גבולות ומתקנים אסטרטגיים, משימות של HLS ומשטרה, הגנת אישים ואבטחת אירועים רבי משתתפים.

רמי שמואלי, מנכ"ל חברת RT: "אנו גאים להשכיר את מערכת בלון התצפית SkyStar 180 לממשלה של מדינה מובילה באירופה, ורואים בחתימה על ההסכם אישרור לאיכות המערכות שלנו. אנו רואים חשיבות רבה בשוק האירופאי, והסכם זה מאפשר לנו לספק את מוצרינו המתקדמים לאחת המדינות המובילות ביבשת. אני בטוח כי הם יפיקו תועלת רבה מהשימוש בבלון התצפית".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית