אלביט מחזקת את התחום התעופה האזרחית. רוכשת את Universal Avionics

חברת Universal Avionics Systems Corporation עוסקת באוויוניקה לכלי טיס. הרכישה תפתח לאלביט ערוצי שיווק לשוק התעופה האזרחית ותוסיף לקטלוג החברה מוצרי השבחת אוויוניקה למטוסים עם מערכות אנלוגיות

https://www.uasc.com/home

אלביט מערכות הודיעה היום (ה') כי היא נמצאת בתהליך להשלמת הרכישה של החברה האמריקנית הפרטית Universal Avionics Systems Corporation באמצעות הסכם לרכישת נכסים. הצדדים קיבלו את האישורים הממשלתיים הנדרשים לעסקה. השלמת העסקה צפויה בשבועות הקרובים.

חברת Universal Avionics Systems Corporation עוסקת באוויוניקה לכלי טיס. לאחרונה, הסמיכה החברה את מערכת הInSight Integrated Flight Display System המשמשת לשדרוגי תא טיס במטוסים בהם יש מערכות אנלוגיות. כך לפי אתר mro-network. לפי הפרסום, המערכת מאפשרת שדרוג מודולרי של מערכות במטוסים קיימים.

המערכת כוללת גם בסיס נתונים של מבנים בנמלי תעופה ברחבי העולם, יכולת שמאפשרת לטייסים להתמצא בסביבה בתנאי ראות קשים. תחום שבו אלביט מערכות משקיעה הרבה (EVS). מערכות החברה מותקנות במטוסים ומסוקים צבאיים, וכן במטוסי אזרחיים.

בנוסף, אלביט תזכה ברכישה בדריסת רגל בשוק התעופה האזרחי באמצעות ערוצי שיווק בינלאומיים לשוק זה. מי שיבדוק באתר החברה, ימצא כי השנה שני הדילרים המובילים היו החברות Heli-One ו-Avmax.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית