סייברארק רוכשת את Vaultive

אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.קרדיט צילום: סייברארק

סייברארק הודיעה על רכישת נכסים מסויימים של חברת Inc Vaultive, ספקית טכנולוגיית אבטחה בענן. בהתבסס על הטכנולוגיה של Vaultive , סייברארק תספק שקיפות ובקרה מוגברת על משתמשים עסקיים בעלי הרשאות חזקות, וכן על מנהלי שירותי ה- SaaS (תוכנה כשירות), ה- IaaS (תשתית כשירות) וה-PaaS (פלטפורמה כשירות). חווית המשתמש שתספק הטכנולוגיה של Vaultive, המתאימה למשתמשי ענן ומובייל, תאפשר לסייברארק לאבטח משתמשים וחשבונות אלה שהינם יעד מבוקש לאיומי סייבר.

"הצוות של Vaultive מביא אתו נסיון רב בתעשיית הענן וכן טכנולוגיה חדשנית נוספת לסייברארק. אנו נערכים לשלב את הטכנולוגיה של Vaultive כדי להגביר באופן יזום את ההגנה על ארגונים החשופים לתקיפות הולכות וגוברות בסביבות ענן", אמר אודי מוקדי, יו"ר ומנכ"ל סייברארק.  "רכישת Vaultive מהווה אבן דרך, במובן שהיא תאפשר לנו להאיץ את אסטרטגית האבטחה שלנו בסביבת ענן. בעקבות הרכישה, סייברארק תהיה הספקית היחידה המיישמת פתרונות אבטחה לחשבונות פריבילגיים של מנהלי אדמין ושל המשתמשים העסקיים הפריבילגיים בסביבות ענן, ברמה כה גבוהה של שליטה ובקרה."

לפי IDC, ההוצאה הגלובלית על שירותים ותשתיות ענן ציבורי צפויה להגיע ל-277 מיליארד דולר בשנת 20211. נוסף על מנהלים של שירותי ה-SaaS, IaaS ו-PaaS, גם משתמשים עסקיים בעלי הרשאות גבוהות ביישומי SaaS, יכולים להחשב משתמשים פריבילגיים. הגישה של משתמשים אלה למגוון יישומים במדיה חברתית, תהליכי מכירות, ונתונים פיננסים פיננסים, חייבת להיות מנוטרת ובשליטה בכל עת, באופן אשר אינו משנה את הדרך שבה מנהלי אדמין בענן ומשתמשים עסקיים עובדים.

"אני מאוד גאה בהישג של צוות Vaultive", אמר בן מצקל, מייסד ו-CTO של Vaultive. "ברור יותר ויותר, שלקוחות מצפים ליישם גישת אבטחה אחידה ורציפה, מחוות השרתים ועד לענן. סייברארק, בשילוב הטכנולוגיה והצוות שלVaultive, נמצאת בעמדת מפתח המאפשרת לה לענות על צורך קריטי זה. אנחנו נערכים לשרת את לקוחות סייברארק ברחבי העולם ולאפשר להם לקדם באופן מושכל את רמת האבטחה הארגונית באמצעות אסטרטגיה של אבטחת חשבונות פריביליגיים בסביבת ענן."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית