התע"א חוברת לאקסלרטור הבינלאומי "סטארברסט"

מטרת הפעילות הינה להעמיק את שיתוף הפעולה העסקי הטכנולוגי והעסקי עם גופים שונים, לפתוח את דלתות התעשייה האווירית לטכנולוגיות חדשניות, ולהרחיב מיזמים משותפים עם חברות סטארט אפ ועם גופים מובילים ברחבי העולם

התע"א חוברת לאקסלרטור הבינלאומי "סטארברסט"

אילוסטרציה: תע"א

התעשייה האווירית חברה לאקסלרטור הבינלאומי "סטארברסט" (Starburst),  המתמחה בתחום ה- Aerospace & Defence. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו המביא לידי ביטוי את האסטרטגיה של התעשייה האווירית להעמקת פעילות החדשנות הגלובלית שלה, תוך שהיא מהווה שותף אסטרטגי לחברות הזנק בתחומי האירוספייס והשווקים הבטחוניים. מטרת הפעילות הינה להעמיק את שיתוף הפעולה העסקי הטכנולוגי והעסקי עם גופים שונים, לפתוח את דלתות התעשייה האווירית לטכנולוגיות חדשניות, ולהרחיב מיזמים משותפים עם חברות סטארט אפ ועם גופים מובילים ברחבי העולם.

האקסלרטור "סטארברסט" פעיל כיום בשלוש יבשות ומאגד כ-300 חברות הזנק וכ-26 חברות מובילות מתחומי פעילותה של התעשייה האווירית, בהן Airbus, Thales, Raytheon, Lockheed Martin, Boeing, GE Aviation ועוד.

מודל העבודה מתבסס על שותפות של התעשייה האווירית בבחירת חברות ההזנק שייכנסו לאקסלרטור וסקירה של חברות ההזנק שכבר מצויות בו, וזאת תוך איתור טכנולוגיות חדשניות הישימות לצרכי התעשייה האווירית ולקוחותיה, כמו-גם למנועי הצמיחה העתידיים לפיתוח עסקיה של החברה.  פעילות זו כוללת מנטורינג, שיתופי פעולה טכנולוגיים ותעשייתיים והשקעות בהון.

חברות הזנק (Startups) מחו"ל הנמצאות באקסלרטור ושייבחרו על ידי התעשייה האווירית, יפתחו טכנולוגיות שנבחרו על ידי החברה על פי קריטריונים שהוגדרו מראש, במטרה להרחיב את תחומי הפעילות, לקדם חדשנות, להעצים את הפעילות העסקית ולשמר את העליונות הטכנולוגית כחוד החנית בתחומי התעופה והחלל.

צבי מעין, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחברות בנות בתעשייה האווירית, אמר: "שיתוף הפעולה עם סטארברסט וחברות ההזנק צפוי להיות קטר טכנולוגי שמנגיש טכנולוגיות פורצות דרך לטובת פעילות הפיתוח העסקי של  התעשייה האווירית ומנועי הצמיחה שלה, בסביבה עסקית דינאמית המאופיינת בקצב גידול מהיר, המשנה את סביבת העבודה המסורתית בה פועלת החברה. התעשייה האווירית שמה לעצמה למטרה להמשיך להוביל בנושאי חדשנות וטכנולוגיה, באמצעות חבירה לפלטפורמות הדוגלות בחשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיות והרחבת אופקים. שיתוף הפעולה עם אקסלרטור זה, הפותח צוהר למגוון עצום של חברות הזנק בתחומי הפעילות של התעשייה האווירית, יכול להוביל  אותנו להזדמנויות רבות".

מנכ"ל סטארברסט, פרנסואה שופאר, אמר: "סטארברסט נרגשת לשתף פעולה עם התעשייה האווירית. זהו איתות חשוב ליזמים ולמחדשים בתחומי התעופה והמחלל באומת הסטרט-אפ ולחברות בחו"ל השואפות לשתף פעולה עם אחת מחברות התעופה והחלל המובילות בעולם."

אולי יעניין אותך גם