רובה "MZ-15 7.5 חצי - אוטומטי חדש תוצרת אמתן כרמיאל

החברה משיקה קו מוצרים לשוק האזרחי לצורכי ספורט והגנה עצמית. קו מוצרים זה כולל את רובה ה- MZ-15 7.5"חצי אוטומטי המותאם לקליבר 5.56 או 223, לפי דרישות הלקוח

צילום: אמתן כרמיאל

אמתן כרמיאל, יצרנית ישראלית של כלי נשק ורובים עבור השוק הצבאי וגורמי אכיפת החוק, משיקה קו מוצרים לשוק האזרחי לצורכי ספורט והגנה עצמית. קו מוצרים זה כולל את רובה ה- MZ-15 7.5" חצי אוטומטי המותאם לקליבר 5.56 או 223, לפי דרישות הלקוח.

הרובה מאופיין באורך קצר של 605 מ"מ, כאשר הקת במצב סגור ועד 690 מ"מ כאשר הקת בעלת שש מצבי נעילה משוכה במלואה. הדגם החדש מבוסס על הדגם הMZ- המוכר של חברת אמתן, אך מתוכנן במקור גם כדגם חצ-אוטומטי עבור שווקים אזרחיים באירופה, אמריקה ושאר העולם. בדומה לשאר דגמי חברת אמתן, גם ה-7.5 ניתן להזמנה עם ידית דריכה וניצרה דו צדדית לשימוש נוח ומהיר לכל משתמש.

לדברי רון פולק, סמנכ"ל שיווק ומכירות של אמתן, "כלי הנשק החדש MZ-15 עם הקנה הקצר אידיאלי להגנה עצמית ושימוש על ידי כוחות אבטחה והגנת אישים. האורך הקצר במיוחד אידיאלי לפריקה מהירה מרכבים, במקרה שנדרשת תגובה מהירה לאירוע חירום תוך שמירה על כוח האש של תחמושת 5.56 מ"מ. בנוסף, הפעלת כלי הנשק זהה לפלטפורמת MZ-15 / AR-15 / M4 הנפוצה בקרב רוב גורמי הביטחון בעולם".

רובה ה-MZ-15 7.5" נבחן ונבדק על ידי יחידות מיוחדות לפני הפיכתו למבצעי והוא זמין גם בגרסה אוטומטית לשימוש צבאי ואכיפת החוק.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית