Aero-T השלימה את פיתוח בלון ה-SkyGuard1

בלון התצפית מסוג SkyGuard1 הוא בלון תצפית גדול בצורת BLIMP. הבלון מסוגל לשאת מטע"דים במשקל של עד 90 ק"ג לפעול ברציפות במשך 14 ימים, בגובה של עד 1,000 מטרים

SkyGuard1 - יחצ

Aero-T, חברת הבת של RT LTA, יצרנית בלוני התצפית הישראלית, הודיעה היום כי היא השלימה בהצלחה את פיתוח בלון ה-SkyGuard1. מערכת הבלון עברה בהצלחה סדרה של בדיקות, ובשבועות הקרובים הבלון יופרח לראשונה ויופעל באופן מלא. בלון התצפית מסוג SkyGuard1 הוא בלון תצפית גדול בצורת BLIMP. הבלון מסוגל לשאת מטע"דים במשקל של עד 90 ק"ג לפעול ברציפות במשך 14 ימים, בגובה של עד 1,000 מטרים.

פיתוח הבלון כלל גם פיתוח מערכת קרקעית להפרחה ולעגינת הבלון, אשר פותחה ויוצרה גם היא בחברת Aero-T, מה שמשמר את גישת ה ONE STOP SHOP הנהוגה מאז ומעולם בחברת RT. בלון ה-SkyGuard1 מיוצר במפעלי החברה בקצרין.

רמי שמואלי, מנכ"ל חברות RT ו- Aero-T אומר: "לאחר תהליך ארוך ומקיף של מחקר, עיצוב ופיתוח, אנו גאים להכריז כי בלון ה-SkyGuard1 עבר בהצלחה סדרה של בדיקות, ובקרוב מאוד נוכל להפריח אותו ולהפעיל אותו באוויר. בלון ה-SkyGuard1 פותח למשתמשיו עולם שלם של אפשרויות נשיאה והפעלה של מערכת מרובת סנסורים לשימושי מודיעין, כאשר המערכת מסוגלת לפעול בגובה רב במשך כשבועיים ובצורה קוסט אפקטיבית ביותר. חברת  Aero-T מציעה פתרונות שמתאימים לתנאי מזג אוויר שונים, ומסוגלים לפעול בכל שטח – החל ממדבריות חמות ועד הרים גבוהים. אני גאה במיוחד שהצלחנו להעמיד מוצר ברמת גבוהה כל כך, שיוצע בתג מחיר מאוד תחרותי ביחס לשוק".

חברת Aero-T שהוקמה בשנת 2016 היא חברת בת של חברת RT LTA, חברה ישראלית העוסקת בפיתוח, תכנון וייצור של בלוני תצפית למטרות מודיעין, אבטחה ותקשורת. חברת Aero-T מחזיקה בידע וטכנולוגיה ייחודית לפיתוח מערכות בלוני תצפית גדולות, כאשר ידע זה מבוסס על הניסיון המקצועי שנצבר על פני יותר מ-25 שנות התמחות במערכות Lighter Than Air (LTA). הבלונים הגדולים של חברת Aero-T נקראים משפחת ה-SkyGuard, ובעתיד יפותחו ויצטרפו בלונים אפילו גדולים יותר.

חברת RT הישראלית היא מהמובילות בעולם בפיתוח, תכנון וייצור של מערכות בלון טקטיות למטרות מודיעין, אבטחה ותקשורת. משפחת הבלונים מסוג  Skystarשל החברה הן מערכות טקטיות עצמאיות, חסכוניות וקלות מאוד לשינוע ולפריסה מהירה, עמידות בתנאי מזג אוויר קשים  ומתאימות הן למשימות בטחון מגוונות והן למשימות אבטחה אזרחיות. מערכותSkystar  כבר צברו למעלה ממיליון שעות הפעלה מבצעיות, והן פעילות במעל עשר מדינות ברחבי העולם. חברת RT הוגדרה בשנת 2016 כאחת מחמש החברות המשפיעות ביותר בעולם בתחום המערכות המרחפות, על פי הסקר הרשמי של חברת Markets and Markets. מוצרי החברה מוגנים על ידי פטנטים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית