איתות לאיראן? סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ינאם במליאת הכנסת

https://www.whitehouse.gov/people/mike-pence

ביום שני הקרוב, ה- 22 בינואר 2018, יגיע לכנסת סגן נשיא ארה"ב מייקל פנס יחד עם רעייתו קארן פנס, כאורחיהם של יושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין. יחד עם סגן הנשיא תגיע לכנסת משלחת של עשרות אורחים, מארה"ב ומהבית הלבן. מייקל פנס, סגן נשיא ארה"ב שהוא גם נשיא הסנאט האמריקני, ינאם במליאת הכנסת בישיבה מיוחדת של הכנסת שתתחיל בשעה 14:00 בדיוק.

עוד ינאמו בישיבה זו: יושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין, ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש האופוזיציה יצחק הרצוג. לאחר נאומי ראשי המדינה (בעברית), יחל נאומו של סגן נשיא ארה"ב האורח (באנגלית). האירוע יהיה במעמד נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, שרים בעבר ובהווה, ובכירים רבים נוספים.

בכנסת נשלמות ההכנות לאירוח המשלחת האמריקנית הגדולה וסידורי האבטחה צפויים להיות קפדניים ביותר. נאומו של סגן הנשיא פנס ישודר בשידור חי באמצעות ערוץ הכנסת. אולם מליאת הכנסת והיציעים צפויים להיות מלאים מפה לפה בכ- 800 אורחים וכאמור, סידורי הכניסה למליאה יהיו על-פי הזמנות בלבד. הישיבה המיוחדת לכבוד סגן נשיא ארה"ב צפויה להמשך כשעה.

יושב-ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין אמר: "ביקורו של סגן נשיא ארה"ב מייקל פנס בכנסת הוא לא פחות מאירוע היסטורי ובתזמון בעל משמעות עצומה לישראל ולמזרח התיכון. זהו נאום שנאזין לו קשב רב, ואנחנו בכנסת, נעשה הכול על מנת לארח את סגן הנשיא פנס באופן הראוי והמרשים ביותר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית