תעשייה אווירית תשתתף בפרויקט המחקר האירופאי OCEAN2020

צוות OCEAN2020, אשר יונהג על ידי לאונרדו, כולל 42 שותפים מ -15 מדינות אירופאיות וישראל.  לפי הפרסום, OCEAN2020 יציג פלטפורמות לא מאוישות מסוגים שונים (כנף קבועה, כנף סיבובית, כלי ציפה וכלי צלילה), המשולבות עם מרכזי שליטה ובקרה

http://www.leonardocompany.com/en/-/ocean-2020

חברת ליאונרדו האיטלקית זכתה בהובלת פרויקט של האיחוד האירופאי בשם OCEAN2020 לפיתוח טכנולוגיות לאבטחת הזירה הימית. הפרויקט הושק תחת יוזמת Preparatory Action for Defence Research של סוכנות הביטחון של האיחוד האירופאי.

היוזמה יצאה לדרך באפריל 2017. "OCEAN2020, יוזמה של קרן ההגנה האירופית, תעצים את המחקר הטכנולוגי בתחום הימי גם על ידי שילוב של פלטפורמות לא מאוישות במשימות מעקב ובדיקות", כותבים בליאונרדו.

"התצוגה המבצעית הראשונה תתקיים ב -2019 בים התיכון. התצוגה תכלול מסוקים לא מאוישים "הרו" ו-"סולו" של החברה, כלי שיט ומערכות של מספר שותפים, כולל ספינות של הצי האיטלקי המצוידות במערכות של לאונרדו".

צוות OCEAN2020, אשר יונהג על ידי לאונרדו, כולל 42 שותפים מ -15 מדינות אירופאיות וישראל.  לפי הפרסום, OCEAN2020 יציג פלטפורמות לא מאוישות מסוגים שונים (כנף קבועה, כנף סיבובית, כלי ציפה וכלי צלילה), המשולבות עם מרכזי שליטה ובקרה של יחידות הצי, ומאפשרות חילופי נתונים באמצעות לוויין, עם מרכזי שליטה ובקרה ביבשה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית