התעשייה האווירית מרחיבה את פעילותה בהודו

החברה חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים במסגרת ביקורו של ר"מ הודו בישראל - עם חברת Kalyani להפעלת מרכז תחזוקה למערכות הגנה אווירית מתקדמות ולייצור ופיתוח של חימוש מדויק, והסכם להקמת מפעל לייצור חומרים מרוכבים בהודו עם Wipro Enterprises

מתוך טקס החתימה (צילום: אלון רון, התע"א)

במסגרת ביקורו של ראש ממשלת הודו בישראל, חתמה התעשייה האווירית על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות מקומיות מובילות, לייצור מגוון מערכות אסטרטגיות מתקדמות עבור מערכת הביטחון והתעשייה המקומית, בהתאם למהלך 'Make In India' שמנהיגה ממשלת הודו.

במסגרת פעילות בתחום הטילים והחלל הורחב הסכם ההבנות להקמת חברה משותפת בהודו להפעלת מרכז תחזוקה בהודו של מערכות הגנה אווירית מתקדמות, והרחבת הפעילות לפיתוח, ייצור, שיווק ובנייה של מערכות חימוש מדויק עם חברתKalyani Strategic Systems, הזרוע הביטחונית של חברת Kalyani Group בהודו.

בתחום המבנים התעופתיים, נחתם הסכם שיתוף פעולה לייצור וסיוע בהקמת מפעל לתחום החומרים המרוכבים בהודו עם חברת Wipro Enterprises (P) Limited. העברת ידע וסיוע בהקמת מפעל לתחום חומרים מרוכבים מהתעשייה האווירית ל- ,Wipro וסיוע ל-Wipro בקבלת ההסמכות הנדרשות לייצור מוצרים תעופתיים. הסכם זה מהווה בסיס לשיתוף פעולה רחב יותר בעתיד בתחום החומרים המרוכבים בהודו, שישמר את מובילותה העולמית של התעשייה האווירית בתחום ויתמוך בהוצאה לפועל של פרויקטים עתידיים.

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר כי "הודו הינה שותפה של תעשייה אווירית מזה 25 שנים, ואנו רואים בה את אחד השווקים המרכזיים של החברה. יוזמת Make in India'' שמוביל הממשל ההודי מחייבת את החברות הבינלאומיות להיערך מחדש לקידום עסקיהן בהודו. שיתוף הפעולה בתחום המבנים התעופתיים פותח בפני ההודים את ההזדמנות להרחיב את עסקיהם בעולם התעופה, לצד הקמת המפעל לייצור חומרים מרוכבים שיאפשר להודים לממש את החלטתם להרחיב את פעילותם בשוק התעופה ולהציע  מגוון מוצרים בתחום המבנים התעופתיים. שיתוף הפעולה בתחום הטילים והחלל מהווה המשך למובילות התעשייה האווירית בתחום ויאפשר לנו לשמר ולהרחיב את פעילותנו, תוך שאנו  מציעים לשותפינו ההודי את המוצר והשירות  הטובים ביותר". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית