התעשייה האווירית משקיעה בשתי חברות סייבר בהולנד ובהונגריה

בהולנד תשקיע התע"א בחברת Inpedio BV המספקת פתרונות הגנת סייבר לממשלות וארגונים, בהונגריה - תשקיע התע"א בחברת Cytrox המספקת מודיעין סייבר לממשלות

אסתי פשין מנהלת מפעל סייבר בתע"א (צילום: תע"א)

התעשייה האווירית מעדכנת על השקעה בהיקף של מיליוני דולרים בשתי חברות בתחום הסייבר בהולנד ובהונגריה. ההשקעות מתבצעות באמצעות מפעל הסייבר של התעשייה האווירית במטרה להעמיק את פעילות המו"פ הגלובלית של החברה בתחום ולהרחיב את פרישתה העולמית בתחום הסייבר.

בהולנד, תשקיע החברה בחברת Inpedio BV המספקת פתרונות הגנת סייבר לממשלות וארגונים. בין מוצריה של Inpedio BV פתרונות לזיהוי איומי כופר ולהגנת סייבר עבור טלפונים ניידים ומחשבים. בהונגריה, תשקיע התעשייה האווירית בחברת Cytrox המספקת מודיעין סייבר לממשלות. הפתרונות אותם מציעות שתי החברות מוצגות ע"י ידי התעשייה האווירית בכנס  CyberWeek המתקיים השבוע בתל אביב.

השקעות אלו מצטרפות לפעילות הסייבר הקיימת של התעשייה האווירית בישראל, שוויץ וסינגפור. לאחרונה אף השקיעה חברת התוכנה הסינגפורית Secura Group 4.5 מיליון דולר במרכז המו"פ של התעשייה האווירית בסינגפור תמורת 20% ממניותיו.

אסתי פשין, מנהלת מפעל הסייבר של התעשייה האווירית אמרה כי "השקעות אלו בחברות תוכנה מקומיות מהוות בסיס להמשך פעילות מחקר ופיתוח בעולמות תוכן משלימים לפעילותנו המקומית, ובמקביל מחזקות גם נציגויות אירופאיות לקידום הפעילות העסקית המשותפת. גם ההשקעה של קבוצת סקורה הסינגפורית במרכז המו"פ שלנו בסינגפור, תאפשר לנו להרחיב את פיתוח הטכנולוגיות לזיהוי מוקדם, ותקדם את  מעמדנו העסקי בסינגפור".  פשין הרחיבה: "התרחבות הפעילות בתחום הסייבר באה לידי ביטוי  גם בסיום הכשרתם של 20 עובדים חדשים במודל הכשרה ייחודי, שפותח בתעשייה האווירית 'קורס צוערי סייבר'. לאור הרחבת הפעילות בתחום פותח מודל הכשרה שייתן מענה לפוטנציאל העסקי. ההכשרה כללה גיוס של עובדים ועובדות בעלי רקע טכנולוגי, אבל ללא רקע בתחום הסייבר, והכשרתם לתחום בהליך מהיר באמצעות קורס מתקדם המשלב מתודולוגיות למידה מעשיות ועיוניות".

תחום הסייבר זוהה בתעשייה האווירית כתחום אסטרטגי עבור החברה וכמנוע צמיחה. החברה מפתחת פתרונות סייבר ויכולות ייחודיות ומתקדמות למודיעין, הגנה, ניטור, זיהוי והנגשה ומציעה ללקוחותיה מגוון יכולות להתמודדות עם איומי הסייבר השונים. התעשייה האווירית מפעילה מרכזי מו"פ וחדשנות: בסינגפור, שוויץ, בישראל וכעת גם בהולנד ובהונגריה. התעשייה האווירית עומדת בראש מאגד הסייבר הישראלי (IC3 Israeli Cyber Companies Consortium), המציע פתרונות end to end למערכי סייבר לאומיים, ואשר כולל חברות ישראליות מובילות בתחום הסייבר

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית