אלביט מערכות זכתה בחוזה לאספקת תכנית להשבחת שו"ב עבור חיל הנחתים של ברזיל

אלביט מערכות הודיעה היום כי זכתה בחוזה מחיל הנחתים של צבא ברזיל לאספקת מערכות מתקדמות לתקשוב, לוחמה אלקטרונית, רדיו ותקשורת. החוזה, בהיקף כספי של כ- 40 מיליון דולר, יבוצע במהלך שנתיים

אלביט מערכות זכתה בחוזה  לאספקת תכנית להשבחת שו"ב עבור חיל הנחתים של ברזיל

צילום: אלביט מערכות

במסגרת החוזה תסופקנה מערכות ויכולות מבצעיות פורצות דרך, לרבות מגוון אפליקציות של מערכות ניהול קרב, מערכות תקשוב לארטילריה, הדור האחרון של חליפת תקשוב לחייל, כמו גם יכולות לוחמה אלקטרונית. המערכות תיפרסנה במפקדות קבועות ונפרסות, ברכבים ורק"מים, וכן בתצורות נישאות, במטרה להגדיל באופן משמעותי את היעילות המבצעית של חיל הנחתים של צבא ברזיל ולהתאים את יכולות ניהול הקרב שלו עם קונספט לוחמת הרשת המתקדם ביותר.

יהודה (אודי) ורד, מנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב, אמר: "אנו גאים בחוזה השבחה חשוב זה, לאספקת מערכות ליבה מרכזיות לחיל הנחתים, זרוע חשובה בצבא ברזיל. אלביט מערכות היא מובילה עולמית בתחומי התקשוב, הלוחמה האלקטרונית, והרדיו והתקשורת, והמערכות שלנו מבוססות על דורות של שימוש מבצעי, ומוכחות בקרב על ידי לקוחות רבים בעולם. אני מאמין כי פתרון ייחודי זה יוביל לפרויקטים נוספים בחיל הנחתים  של צבא ברזיל כמו גם אצל לקוחות נוספים".