לוויני התקשורת ישארו ישראלים. בינתיים

יעקב קרת, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק של אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון בחברת חלל תקשורת אומר לאתר SpaceNews: "כרגע אין שיחות עם שינוויי"

לוויני התקשורת ישארו ישראלים. בינתיים

Jacob Keret, senior vice president of sales and marketing for Europe, North Africa and the Middle East, Spacecom. Credit: Spacecom

"כרגע אין שיחות עם שינוויי", אמר ל- SpaceNews, יעקב קרת, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק של אירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון בחברת חלל תקשורת. "בעלי המניות עדיין מחפשים קונה. זה נעשה בשלוש השנים האחרונות. זה לא משפיע עלינו על בסיס יומי כחברה. אנחנו מתרגלים לאי-ודאות זו.

"אנו שואפים להחזיר את הלווין Amos-7 ל- AsiaSat בסוף 2020. זה משאיר לנו שלוש וחצי שנים, וזה מספיק זמן לבחור כמעט כל יצרן. מחיר הפלטפורמה יהיה חלק גדול מזה. מדי שנה אנחנו מחכירים את הלוויין מאסיה סאט, וצריכים לשלם 22 מיליוני דולרים, והכוונה שלנו היא לא להשתמש בשנה החמישית. אם יקחו ליצרן 36 או 40 חודשים [לבנות לווין], זה צריך להילקח בחשבון".

מדיווח החברה לבורסה אפשר ללמוד את הפרטים הבאים : עמוס 17 צפוי להיות מוכן לשיגור ברבעון ראשון 2019. הלווין עמוס 2 ,הגיע לסוף חייו המסחריים ביום 2 באפריל 2017 והוחלף בעמוס-7. מקור: maya.tase.co.il .

לא ברור מדוע הופסק המו"מ עם חברת שינוויי.

מקור: spacenews.com.

אולי יעניין אותך גם