התעשייה האווירית תציג מגוון מערכות ב Aero India 2017 בדגש על MRSAM/LRSAM ומשוטטים

 החברה צפויה להרחיב את הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות מקומיות מובילות לייצור מגוון מערכות אסטרטגיות מתקדמות עבור מערכת הביטחון המקומית, בתחומים שונים, וזאת בהתאם למדיניות Make In India שמנהיגה ממשלת הודו. שיתופי הפעולה הינם המשך ישיר לעסקאות בהודו בהיקף של כחצי מיליארד דולרים שביצעה התעשייה האווירית ב-20166 בתחומי הליבה שלה

צילום: תע"א

התעשייה האווירית עובדת מול התעשיות וזרועות הביטחון ההודים במהלך 25 השנים האחרונות תוך שותפות אסטרטגית במגוון תחומים. החברה מחזיקה בשיתופי פעולה עם חברות מקומיות רבות, ופועלת מול סוכנויות הביטחון, משמר החופים, חילות הים, האוויר והיבשה, כוחות הגנת הגבולות ועוד. תכניות הפיתוח המשותפות כוללות את מערכת ההגנה האווירית ברק 8 בתצורותיה הימית והיבשתית, מטוסי משימה, מכמ"ים שונים, מלט"ים ועוד. הסכמי שיתוף הפעולה מתבססים על העברת ידע לטובת ייצור מקומי, במסגרת מדיניות "Make in India" של ממשלת הודו.

יוסי וייס, מנכ"ל התעשייה האווירית: "אנו רואים בהודו את אחד השווקים המובילים עבור התעשייה האווירית. זהו  שוק חשוב ביותר המאופיין בשותפויות ארוכות שנים, פיתוח וייצור משותפים, העברת ידע ותמיכה טכנית לאורך שנים. אנו פועלים רבות על מנת להמשיך ולמסד את המעמד המשמעותי הזה גם בעתיד, על אף התחרות הצומחת. המוניטין המצוין שרכשה התעשייה האווירית בקרב לקוחותיה ההודים חשוב מאין כמותו להמשך פעילותנו המשותפת המוצלחת".

התעשייה האווירית תציג בתערוכה מגוון רחב של מערכות הגנה אווירית בדגש על MRSAM/LRSAM משפחת משוטטים לרבות הברקן הירוק- משוטט טקטי בעלות נמוכה, HAROP ,Harpy NG ולראשונה בהודו את משוטט הרותם. כמו כן יוצג מגוון רחב של מערכות כלי טייס בלתי מאוישות (ביניהן Heron Family, Bird Eye כולל Heron TP) המאפשרות מגוון רחב של יכולות איסוף מודיעין בזירות פעולה שונות. התעשייה האווירית תציג גם מערכות מכ"מ אסטרטגיות ומערכות תקשורת לוויינית, מערכות אלקטרו-אופטיות בטכנולוגית HD (M19HD, MOSP3000HD, MINI-POP)- מערכות מודולריות לפיקוח ומעקב, קומפקטיות, בעלות ג'ירו מיוצב ומחיר תחרותי לתצפית יום/לילה, מערכת ה- ADA- מערכת GNSS Anti-Jamming חדשנית המיועדת להתמודדות כנגד חסימות GPS המשולבת במגוון פלטפורמות בארץ ובחו"ל. בנוסף יוצגו מגוון מטוסי המשימה של התעשייה האווירית  למשימות מודיעין, בקרה אווירית וסיור ימי המוצעות על פלטפורמות שונות, כגון ה- ELW ELW-2090 - Airborne Early Warning and Control (AEW&C), מטוס לתדלוק אווירי  B767-MMTT. כמו כן, תציג התעשייה האווירית יכולות מתקדמות בתחום הסייבר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית