רובה ישראלי חדש נחשף בתערוכת IWA 2015

חברת "אמתן כרמיאל" חשפה בתערוכת הנשק הנערכת בגרמניה שתי גרסאות לרובה חדש מתוצרתה. מדובר ב-MZ-15, רובה תואם AR-15 חצי אוטומטי, ובגרסתו האוטומטית (MZ-4) הוא תואם M-16. סיקור מיוחד של איל בוגוסלבסקי מנירנברג

רובה ישראלי חדש נחשף בתערוכת IWA 2015

לראשונה מזה שנים מצטרף גורם יצרני חדש לשוק הקטן להפליא של יצרני כלי נשק ישראליים.

חברת ״אמתן כרמיאל״ הישראלית חשפה בתערוכת IWA 2015 הנערכת בימים אלו בעיר נירנברג בגרמניה, שתי גרסאות לרובה חדש מתוצרתה, ה-MZ-15, רובה תואם AR-15 חצי אוטומטי. בגרסתו האוטומטית (MZ-4) הרובה הינו תואם M-4 ו-M-16. הרובה הינו תוצר של כ-10 שנות פיתוח וניסוי והתולדה של ארבעה עשורים של ניסיון ביצור חלקים לכלי ירייה לשוק הישראלי, האירופאי והאמריקאי.

ה-MZ-15F הנו רובה חצי-אוטומטי בעל קוטר 5.56 באייפון צבאי (MIL-SPEC) וגוף עשוי מחישול אלומיניום. בנוסף, קיימת ורסיה שעוצבה ע״י מהנדסי החברה העשויה מפלטות אלומיניום תעופתי המקנה למשתמש נוחות ירי, הנדסת אנוש איכותית ועיצוב חדשני. נ

יתן לספק את הרובים במספר צבעים: שחור, חום מדברי, ירוק ג׳ונגל ומדברי. הרובה מאובזר בכוונות גיבוי מתכתיות מתקפלות תוצרת ״אמתן כרמיאל״ ובמת פס מסילה מאלומיניום.

לדברי דרור זאדה, סמנכ״ל השיווק של החברה, ״'אמתן כרמיאל' יחודית בכך שהיא מייצרת בעצמה את כל חלקי המתכת של הרובה, עובדה המאפשרת לה שליטה מלאה על איכות ואמינות המוצרים ולתת מענה ופתרונות ייחודיים לדרישות המשתנות של הלקוחות. אנחנו בין החברות הבודדות בעולם המייצרות בעצמן את כל חלקי הרובה״.

אולי יעניין אותך גם