החזית האירופאית של צה"ל

האירועים האחרונים בצרפת בהם מוסלמים רצחו יהודים על אדמת אירופה רק בגלל דתם, היא קריאת השכמה לאגף התכנון בצה"ל. אירופה מוסלמית היא חזית אפשרית בכל תכנון עתידי. לא נעים לחשוב על זה, אבל ביום שצבאות אירופה יסורו לקול המואזין, כדאי שצה"ל יהיה מוכן. אחרת, ההיסטוריה באמת תחזור על עצמה, וספק אם ארה"ב תהיה שם פעם נוספת להציל אותנו. פרשנות

החזית האירופאית של צה"ל

האירועים האחרונים בצרפת הם עוד נקודת ציון על הדרך של אירופה בדרך להיותה נשלטת על ידי רוב מוסלמי. המשמעות של כך היא אחת - אגף התכנון של צה"ל חייב להיערך ליום שבו כוחם האלקטורלי של המוסלמים באיחוד האירופאי ישלוט על צבאות אירופה. וגם אם תסבו מבטכם - זה שם. וגרוע מכך, קבוע הזמן בין ימינו לאותו יום פקודה שצה"ל יצטרך להגן על העם היהודי מפני הכחדה - מתקצר.

איסלאם אירופאי יותר מסוכן

חלקכם אולי חושבים שהאיום הרציני של העשור הקרוב על העם היהודי טמון במזרח התיכון, אני רוצה לחלוק על תזה זו. גם אם יתממשו האיומים ואיראן תהיה גרעינית, לצד קוריאה הצפונית, פקיסטן, ואולי אף מצרים, סעודיה, ירדן וטורקיה בעתיד הקצת יותר רחוק, עדיין לא מדובר באיום קיומי על ישראל. אתם לא צריכים להאמין לי, יש מספיק אנשי ביטחון בכירים שאומרים זאת. ביניהם ראשי מוסד בהווה ובעבר, ראשי שב"כ וקצינים בכירים לשעבר בצה"ל. כן, יהיה קשה יותר למדינאים הישראלים להשיג תוצאות, אבל נסתדר. בין סעודיה לאיראן, בין השיעים לסונים, יש ליהודים מקום להתקיים. זו לא הבטחה, זו המציאות היום יומית שלנו.

אבל אירופה מוסלמית. זה סרט אחר. מי שמדמיין את המוסלמים כובשים את אירופה רכובים על סוסים, שישדרג את הסרט, ויעבור למאה ה-21. כל מה שצריך כדי לשלוט באירופה זה רוב אלקטורלי , תרבות של 'אפליה מתקנת' כלפי מוסלמים בתפקידים ממשלתיים ומדיניות כלכלית סוציאלית שתומכת בריבוי טבעי. זהו, ציר הזמן יעשה את היתר. כדי לשלוט בצבא של מדינה דמוקרטית צריך רוב בפרלמנט. לפעמים מספיק כוח אלקטורלי חלקי כדי לסחוט את אחת המפלגות הגדולות באותה מדינה. וזה, רק עניין של זמן.

מי שחשב שרצח יהודים ועיתונאים ישנה את המשוואה, לא מבין עד כמה האיסלאם נטוע באירופה, ועד כמה האירופאים מסונוורים מחיים נוחים ואנשי דת מגולחים בחליפות. בשביל להיכנס לעיניינים כדאי לקרוא את הבלוג של ד"ר גיא בכור. זה מקום טוב להתחיל בו. לאחר מכן אפשר לקרוא את המאמר Islam in Europe פרי אתר "האקונומיסט" כדי לקבל הערכת שווי כמותית של האיסלאם באירופה. עוד אתר טוב לנושא הוא euro-islam. וכמובן לא נשכח גם את התחקיר שערך העיתונאי צבי יחזקאלי שהראה כי עד 2050 מרבית מדינות אירופה יהיו מוסלמיות.

לא תהיה שואה שניה

כן, בברלין יותר נוח. יש שם גם רכבות יותר מהירות וזמינות. תסלחו לי על ההקשר לשואה, אבל הוא ברור ולא צריך להצניע אותו. אם נחזור לצה"ל ולאתגר האירופאי, אז כן, זה לא נעים, אבל בשביל זה צה"ל קיים. מי ששכח או לא נעים לו לתכנן איך חונקים את אירופה כדי שהיא לא תחנוק אותנו, שישאיר את הדרגות, וילך להתעשר באיזו חברת הזנק או בחברת אבטחה כלשהי. הוא יחיה חיים טובים מאד, שיכללו וילות, גי'פים ונסיעות לחו"ל, אבל הילדים של הנינים שלו כנראה יחיו אחרת. אם בכלל.  

בצה"ל יש אגף תכנון. הוא קיים מהרגע שבן גוריון החליט להקים את צה"ל. היו לו שמות שונים, אבל בתור אחד שביקר בארכיון צה"ל בשביל לדלות חומרים לאיזו עבודה סמינריונית בתואר השני, אוכל לומר, למי שלא עשה זאת, שטוב שיש אגף כזה. תוכניות אופרטיביות של צה"ל כמו "נבו", "לביא", "מקרה הכל", "גור" או "עכו", הן רק חלק מהדוגמאות לתעוזה שאחזה באותם ימים בהנהגת צה"ל. אז כנראה עוד לא שכחו את השואה, והבינו שהם כאן בשביל הילדים של מחר. קלישאה? אולי. אבל לאור האירועים בצרפת, כנראה שהיא מתממשת.  

תפקידו של אגף התכנון הוא לא להחליט, אלא להעמיד בפני המדינאים תרחישים עתידיים שיאפשרו את המשכיות העם היהודי. גם כאשר אירופה תהיה מוסלמית. אם זה לא יקרה, ניחא. התכנונים ישארו בארכיון צה"ל. אבל אם זה יקרה, כל הנשק ומערכות הלחימה שיש היום למדינות אירופה יפלו לידי שלטון מוסלמי. תדמיינו.

איפה תהיה ארה"ב? קשה לדעת. בלי פרל הארבור היא גם לא הייתה נכנסת אז למלחמה מול היטלר. מה יהיה מול איחוד אירופאי מוסלמי? אתם יודעים למי ניתנה הנבואה. דיבורים לחוד, מעשים לחוד. בינתיים לא ראינו מפציצים אמריקאים מעל הכורים הגרעיניים של איראן.

צבאות אירופה ישמעו למואזין

אז מה אפשר לעשות? אם נבואת יחזקאלי תתגשם, יש לנו עד 2050. לא הרבה במונחים של תכנון צבאי ובניין כוח. נתחיל בצדדים הרעים. למזלו של האיסלאם הקיצוני, זה שלא רוצה לחיות בעולם מערבי, אירופה כבר הכינה את הקרקע להשתלטות קלה. במילה אחת - איחוד אירופאי. מנגנוני ממשל אחודים, העדר ביקורת גבולות פנימית, נתיבי תחבורה מקושרים, עוד מעט יהיה מרחב אווירי אחוד, תאום ביטחוני באמצעות נאט"ו, ואולי בעתיד גם צבא אחוד אם המצב הכלכלי ימשיך לדעוך.

באופן פרדוקסלי, דווקא את המודיעין הדרוש להתמודד עם האיסלאם הקיצוני, באירופה החליטו לא לשפר, למרות האירוע בפריז. היה רעיון להקים סוכנות ביון משותפת שתשתפר את התמונה המודיעינית של אירופה על האיסלאם הקיצוני הפועל בתוכה, אבל התכנית הזו נפלה. סוכנות ביון אחודה כנראה שלא תקום בקרוב באירופה.

אוקיי, עד כאן החדשות הרעות.  החדשות הטובות הן המשבר הכלכלי של 2008. עד היום המצב לא השתפר והאוכלוסיה הנוצרית הצעירה באירופה מרגישה שמישהו רוכב על הגב שלה. אולי זה ישנה משהו. זו נקודה שאפשר לעבוד עליה בהיבט דעת קהל. בעגה צבאית זה נקרא "מלחמת מידע או מלחמת ידע". צה"ל די חלש בזה יחסית לצבא הרוסי, האמריקאי ואפילו ביחס לאיראן על גרורות הטרור שלה. אבל אם רוצים, אפשר להשתפר. זה עניין של מיקוד ותכנון.

נקודה נוספת היא האנרגיה. אירופה תלויה במקורות חוץ (דו"ח). מרבית הגז לחימום בתי התושבים והנעת התעשייה מגיע מרוסיה' אלג'יריה או נורבגיה. מפה של נתיבי הגז באירופה אפשר למצוא באתר  gie.eu. אם התזה שהמאגרים הים הצפוני לקראת סיום (עוד מקור), בעוד שני עשורים, אירופה תסתמך על שני המקורות האחרים ליבוא אנרגיה. אמנם יש מאמצים להגדיל את הייצור העצמי של אנרגיה ממקורות טבעיים (שמש, רוח, מים), אבל בספק אם זה יספיק בעידן של גידול טבעי מבוסס על דת האיסלאם. היום, כאשר יש ילודה כמעט שלילית בקרב הנוצרים, זה עוד 'מחזיק מים'.

בהיבט צבאי, האנרגיה היא נקודת תורפה של אירופה. מספיק לראות איך אירופה מתקפלת בפני פוטין סביב המשבר באוקראינה כדי להבין עד כמה המצב בעייתי. מכאן, אחת התובנות היא שצריך לחזק את היחסים עם רוסיה ועם אלג'יריה. בשביל זה המוסד קיים. לדאוג לאינטרסים עם מדינות שיש לנו עניין בקשר לא פורמלי עמן. שוב, רק צריך תכנון נכון, והכל אפשרי. המוסד כשירות ביון, אחראי גם על השינויים הדרושים בדעת הקהל האירופאית שיתמכו במיגור האיסלאם מאירופה. ה-CIA וה-KGB לשעבר, מצויינים בלוחמת מידע, אין מניעה שגם אנחנו לא נתמקצע.

נקודת תורפה נוספת של אירופה אלו נמלי הים והתעופה. הם משמשים לייבוא מזון, תרופות ואנרגיה. אך הם גם יכולים לשמש שלטון מוסלמי לתדלוק ארגוני טרור במזרח התיכון, כולל שינוע של פעילים לאימונים והכשרות וסחר בנשק עבורם. גם כאן צריך תכנון כיצד פוגעים בפעולתם תחת שלטון מוסלמי. אם אתם נחרדים מהמחשבה, זה בגלל שקשה לנו לדמיין את זה קורה. אבל זה בדרך לשם, אם אירופה לא תתעורר. ועדיף שאנחנו נתעורר לפני אירופה.

בכל זאת, לא כוכב על הדגל

נקודה נוספת היא הקשר עם ארה"ב וסין בעידן של אירופה מוסלמית. לגבי רוסיה האינטרס הישראלי ברור. מבחינת סין, היא נוקטת עד היום במדיניות 'לא מתערבים' בנעשה. לפחות לא בצורה דומיננטית. אולי זה ישתנה עם הרצון של בייג'ינג להפוך ליצואנית נשק מובילה בשנים הקרובות. כאן יש לישראל הרבה מה לתרום, ושיתוף פעולה ביטחוני יכול להוות קרקע להתמודדות עתידית משותפת נגד אירופה מוסלמית.

בהיבט של ארה"ב, זו אניגמה. אין ספק, צבא ארה"ב כבר הציל פעם אחת את היהודים מכיליון כמעט מלא. השאלה אם הוא יעשה זאת שוב. עם כל הכבוד לברית האמיצה, אנחנו לא כוכב על הדגל. ובימים שארה"ב מתמודדת עם איסלאמיזציה פנימית, ספק אם מהגרת מאפריקה או מקסיקו, תשלח את הבן שלה להציל יהודים ממחנות בצרפת או גרמניה.

מי שבוחן מקרוב את האירועים האחרונים בסנט לואיס לא יכול שלא לשים לב למעורבות התנועה האיסלאמית בהם. עוד שנתיים, כאשר אובמה יסיים את תפקידו, ארה"ב תלך לבחירות שבהן הרפובליקאים הלבנים והנוצרים (לא נעים לומר, אבל זו המציאות) נמצאים במיעוט לעומת מהגרים מארצות ערב, אפריקה ודרום אמריקה. אם המגמה תמשך, ספק מי יבוא להציל את ישראל ב2050 שאירופה תהפוך למוסלמית.

הנקודה ברורה. המציאות מסמנת שאירופה הופכת למוסלמית. ביום שזה יקרה, צבאות אירופה ישמעו למואזין. לא נעים לחשוב על זה, ופחות נעים לכתוב על זה, אבל האירועים האחרונים בפריז בהם איבדו את חייהם ארבעה יהודים רק בגלל דתם, היא קריאת השכמה לאגף התכנון של צה"ל ולרמטכ"ל הנכנס. אם נחרדתם מהמחשבה על מלחמה עם אירופה, אתם לא חייבים להמשיך לחשוב על זה. אבל כדאי שלפחות תלכו לישון עם הרגשה שיש מישהו בצה"ל שחושב על הילדים של הנינים שלכם. ולא לדבר על זה, זו לא אופציה. עברנו את היטלר פעם אחת, מדינת ישראל כאן כדי שלא נעבור אותו שנית.  

אולי יעניין אותך גם