קונטרופ מתפתחת אמצעי תצפית נייד עבור זרוע היבשה
מערכת SPEED-V היא יישום חדש למערכת, שפותחה במקור לכלי טיס
אפרת כהן
| 19/05/2011
חברת קונטרופ עורכת ניסויים להסבת מערכת תצפית אווירית שלה, לגרסה נייחת שתהיה מוצבת על תורן, ותוכל לשמש גם למשימות יבשה. האמצעי החדש, V –SPEED, נמצא בימים אלו בניסוי של זרוע יבשה של צה"ל.
משקל המערכת כ- 24 ק"ג והיא מיועדת לתצפית בטווח של כעשרה קילומטר, עם יכולת לזהות דמות אדם ממרחק זה. המערכת תוכננה עבור כלי רכב ניידים המשמשים למשימות מעקב ותצפית, בהם היא מותקנת על תורן גבוה שמורם בעת עצירה בשטח.
מערכת SPEED בגרסאות השונות שלה נועדה לתצפית ארוכת טווח. היא מאפשרת סריקה פנורמית אוטומטית ובלתי פוסקת של השטח, הלוך ושוב, במקום שתתבצע סריקה ידנית באמצעות "סטיק". המערכת מצויידת במצלמות מתקדמות ליום וללילה, והיא יודעת לכוון את המצלמה כדי לחקור סימנים חשודים או שינויים בשטח.
מערכת SPEED-V היא יישום חדש למערכת, שפותחה במקור לכלי טיס
אפרת כהן
| 19/05/2011
חברת קונטרופ עורכת ניסויים להסבת מערכת תצפית אווירית שלה, לגרסה נייחת שתהיה מוצבת על תורן, ותוכל לשמש גם למשימות יבשה. האמצעי החדש, V –SPEED, נמצא בימים אלו בניסוי של זרוע יבשה של צה"ל.
משקל המערכת כ- 24 ק"ג והיא מיועדת לתצפית בטווח של כעשרה קילומטר, עם יכולת לזהות דמות אדם ממרחק זה. המערכת תוכננה עבור כלי רכב ניידים המשמשים למשימות מעקב ותצפית, בהם היא מותקנת על תורן גבוה שמורם בעת עצירה בשטח.
מערכת SPEED בגרסאות השונות שלה נועדה לתצפית ארוכת טווח. היא מאפשרת סריקה פנורמית אוטומטית ובלתי פוסקת של השטח, הלוך ושוב, במקום שתתבצע סריקה ידנית באמצעות "סטיק". המערכת מצויידת במצלמות מתקדמות ליום וללילה, והיא יודעת לכוון את המצלמה כדי לחקור סימנים חשודים או שינויים בשטח.