אורקל חידשה חוזה עם משרד הביטחון בהיקף של כ-35 מיליוני דולרים

"ההסכם החדש עם אורקל מביא לידי ביטוי שותפות בת עשרות שנים, ויאפשר למערכת הביטחון לקבל באופן שוטף את הפתרונות המתקדמים והגמישים שמספקת חברת אורקל", אמר אליעזר (איקו) חסון, סגן בכיר לרכש תקשוב ומודיעין במנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל

ההסכם החדש שנחתם לתקופה של שלוש שנים, בפעם השישית ברציפות, מאפשר למשרד הביטחון, לצה"ל ולגופי ביטחון נוספים, להתקדם עם הטכנולוגיות החדשות והעדכניות של אורקל ,כמענה מהיר לדרישות המבצעיות המשתנות במהירות, להתמודדות עם סוגי ונפחי המידע העצומים ולאיומי אבטחת המידע.

'אורקל', המפתחת ומייצרת תוכנות שונות עבור מערכת הביטחון, תספק במהלך תקופת ההסכם רישוי מלא, עדכון גרסאות, שדרוגי תוכנה ותחזוקה של מוצרי החברה, תמיכה טלפונית ואינטרנטית עבור מוצרים קיימים שנרכשו במסגרת הסכמים קודמים, וכן רישיונות חדשים לשימוש של צה"ל כולל בסיסי ההדרכה. כמו כן סוכמו במסגרת ההסכם עקרונות ליצירת שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברה למערכת הביטחון, בפיתוח והטמעת פרויקטים עבור צה"ל וזרועות הביטחון.

ההסכם שנחתם מגלם הנחות ניכרות למערכת הביטחון, ביחס למחירי השוק העולמי, וצפוי לחסוך למשרד הביטחון ולצה"ל מיליוני שקלים בתקופת ההסכם. 

אליעזר (איקו) חסון, סגן בכיר לרכש תקשוב ומודיעין במנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון: "ההסכם החדש עם אורקל מביא לידי ביטוי שותפות בת עשרות שנים, ויאפשר למערכת הביטחון לקבל באופן שוטף את הפתרונות המתקדמים והגמישים שמספקת חברת אורקל. המחירים שהשגנו במשא ומתן מגלמים הנחות ברמות גבוהות ביותר, ביחס למחירי השוק העולמי,ויחסכו מיליוני שקלים למערכת הביטחון.

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל: "ההסכם עם משרד הביטחון מהווה נדבך נוסף במחויבות ההדדית בין מערכת הביטחון ובין Oracle ישראל. מערכת הביטחון הינה שותף חשוב של אורקל ישראל מזה שלושה עשורים, ואנו מחויבים להמשיך ולספק את הפתרונות המתקדמים, הגמישים והמתאימים ביותר, גאים במסורת רבת השנים של ביצוע משותף של פרויקטים מוצלחים, מצילי חיים, המאפשרים למערכת הביטחון לפתח ולמבצע מערכות חדשות או שיפורים למערכות ייחודיות בהתאם לצרכי הביטחון המשתנים, תוך ניצול מיטבי של ארסנל הכלים המודרניים של Oracle". 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית