הארגון לפיתוח קריית הסייבר בב"ש

ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC Corporation הגיע לביקור בארץ ופגש את ראש הממשלה בנימין נתניהו. "EMC תקים ותוביל את ה'ארגון לפיתוח קריית הסייבר' ותשקיע בהקמת Cyber-Gate - שער הסייבר – המרכז הלאומי ללמידה והדגמה של זירת הסייבר הישראלית", אמר טוצ'י לראש הממשלה
ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC Corporation וראש הממשלה בנימין נתניהו (קובי גדעון / לע"מ)
בפגישה שהתקיימה אתמול (ב'), בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לג'ו טוצ'י יו"ר ומנכ"ל EMC Corporation, יחד עם הנהלת החברה בישראל, מנכ"ל משרד רה"מ הראל לוקר וראש מטה הסייבר הלאומי ד"ר אביתר מתניה, הוסכם כי EMC תצטרף למהלך הקמת קריית הסייבר הלאומית בנגב, שמובילים מטה הסייבר הלאומי במשרד ראש הממשלה, עיריית באר שבע ואוניברסיטת בן גוריון.

במסגרת זו, EMC אשר הייתה חלוצה בהקימה ב-2011 בבאר שבע מרכז מו"פ הממוקד בין היתר בטכנולוגיות אבטחה, תקים ותוביל את "הארגון לפיתוח קריית הסייבר". ארגון זה ייצג את כלל הארגונים והגופים בתחום הסייבר הפועלים בקריית הסייבר בבאר שבע, וישמש כשותף למטה הסייבר הלאומי בפיתוח הקריה.
 
EMC אף תשקיע את המשאבים והידע הנדרשים להקמת Cyber-Gate – "שער הסייבר" – המרכז הלאומי ללמידה והדגמה של זירת הסייבר הישראלית", אשר יהווה שער לזירת הסייבר הישראלית.
 
"חיזוק מעמדה המוביל של ישראל בתחום ההייטק בכלל ובסייבר בפרט עמד לנגד עינינו, כאשר נענינו לאתגר הלאומי לסייע בהקמה ופיתוח של קריית הסייבר בנגב. כחברה שפועלת שנים רבות בתעשייה הישראלית וצומחת בה בהתמדה, תוך קיום שיתופי פעולה הדוקים עם גורמים ממשלתיים, צבאיים, ציבוריים ואקדמיים, אנו מאמינים שמחובתנו לתרום לאבטחתן ולביטחונן של התעשייה ושל תשתיות לאומיות קריטיות, על ידי אספקת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחומי אבטחת מידע וניהול תשתיות המידע", אמר ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC אמר לרה"מ נתניהו. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית