מרכז סייבר חדש

חברת לוקהיד מרטין פתחה מרכז אבטחת סייבר חדש באוסטרליה, במסגרת ההתרחבות הבינלאומית של רשת הגנת הסייבר של החברה
חברת לוקהיד מרטין פתחה מרכז אבטחת סייבר (SIC) חדש בפרבר קינגסטון של העיר קנברה, אוסטרליה. הקמת המרכז החדש ממשיכה את ההתרחבות הבינלאומית של רשת הגנת הסייבר של לוקהיד מרטין, אשר מתפרשת כעת על פני ארבעה מתקנים בבריטניה, ארה״ב ואוסטרליה.

המרכז החדש נפתח על ידי סונדרה ברבור, סגנית נשיא לעסקי מערכות מידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) בלוקהיד מרטין. המרכז הוא חלק מהשקעה של למעלה מ-10 מיליון דולר באיחוד הפעילויות העסקיות של לוקהיד מרטין בקנברה והקמת מרכז מידע וטכנולוגיות סייבר של הדור הבא של IS&GS (ה-NCITE Au) בקינגסטון בשנת 2012.

"המרכז הזה הוא השקעה בטכנולוגיה, מומחיות וכישרון למען הגברת החדשנות בקרב אנשי הצוות של לוקהיד מרטין״, הסבירה ברבור. ״ככל שהאיומים המקוונים הופכים יותר מתוחכמים ועקביים, כך מנתחי מודיעין הסייבר שלנו ממשיכים להתאים ולשפר את השיטות שלהם בשיתוף עם ממשלות ושותפים בתעשייה, המיישמים אמצעי הפחתת סיכונים על מנת להקדים את האיומים".

המרכז החדש מחזק את יכולת ההגנה על רשתות מחשב מונחית המודיעין של לוקהיד מרטין, כמו גם את יכולתה להקדים את האיומים המתפתחים והעקשניים בעולם המקוון. לכל אחד מהמרכזים קיים תפקיד עיקרי כפול: לחזק את יכולת האיתור, הזיהוי והתגובה של החברה לתקריות אבטחת מידע ובמקביל, לפתח ולהרחיב את צוות עובדי הסייבר האיכותי והמיומן. המרכז בקינגסטון יאוייש על ידי צוות של מנתחי מודיעין סייבר אוסטרליים מיומנים ומנוסים במיוחד, שגויסו ממאגר העובדים של לוקהיד מרטין באוסטרליה. מנתחי מודיעין הסייבר ישלבו את הפעילות המקומית שלהם עם הגנת רשתות המחשבים הגלובליות של לוקהיד מרטין, תוך שהם מפתחים את החוזקות הפנימיות שלהם, וכך תורמים לחילופים בינלאומיים פעילים של יכולת וניסיון מקצועי בתחום הסייבר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית