רפאל רכשה חברה דרום-קוריאנית

שתי החברות כבר משתפות פעולה בפיתוח ובייצור מערכות תקשו"ב עבור השוק הביטחוני בדרום קוריאה

חברת רפאל חתמה השבוע במהלך התערוכה האווירית המתקיימת בדרום קוריאה על הסכם לרכישת מניות של חברת פיין טלקום (PineTelecom) הדרום-קוריאנית, המפתחת טכנולוגיות תקשורת מתקדמות. ההסכם הוא על רכישת 49% ממניות החברה ובמסגרתו ימשיכו שתי החברות לשתף פעולה בפיתוח ובייצור טכנולוגיות תקשו"ב מתקדמות עבור השוק הביטחוני בדרום קוריאה. 

בנוסף לפיתוח מערכות כגון "כיפת ברזל", "שרביט קסמים", "מעיל רוח", טילי אוויר-אוויר וטילים טקטיים מדויקים כגון טילי "גיל", רפאל מתמחה גם בתחום מערכות תקשורת צבאיות הכוללות מערכות אוויריות ותקשורת מבוססת תוכנה לכוחות יבשה כמו גם מערכות תקשו"ב אוויריות כגון לייטנינג ורקהלייט, בהן נעשה שימוש נרחב על חיל האוויר הישראלי ועל ידי חילות אוויר רבים בעולם.

חברת פיין טלקום הקוריאנית מתמחה בפיתוח לתקשורת נתונים לשימושים צבאיים ואזרחיים. במסגרת ההסכם יערכו רפאל ופיין טלקום שיתוף פעולה צמוד בפיתוח ובייצור מערכות תקשורת מתקדמות עבור הצבא הקוריאני ויחלקו ידע ויכולות בתחום. שתי החברות כבר משתפות פעולה מזה מספר שנים במסגרת מספר פרויקטים משותפים בדרום-קוריאה.

פיין טלקום תמשיך לפעול כחברה עצמאית ותשתף פעולה עם רפאל בתחום ההנדסה והתפעול, מה שיחזק את יכולותיה להתמודד עם תחרות בשוק הדרום-קוריאני והעולמי ולהציע טכנולוגיות מתקדמות לשווקים אלה.

בטקס החתימה שנערך השבוע בתערוכה האווירית בסיאול, אמר מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') ידידיה יערי כי ההסכם מהווה המשך לאסטרטגיה הבינלאומית של רפאל להרחבת שותפויות עם חברות שונות ברחבי העולם. "ההסכם שחתמנו הוא הבעת אמון בחברת פיין טלקום כשותפה בשוק הדרום-קוריאני. שתי החברות מאמינות באסטרטגיה של ייצור מערכות שלמות ואנחנו מצפים לעבודה משותפת ולהעברה הדדית של ידע ומומחיות, באמצעותם נוכל לפתח יחד את דור העתיד של טכנולוגיות תקשורת מתקדמות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית