עסקה חדשה לאלביט ארה"ב

מגברי ה-TC-100L של החברה יסופקו למסוקי ה-OH-58 של צבא ארה"ב
Elbit Systems of America TC-100L SATCOM amplifiers

מוקדם יותר השנה, אלביט מערכות ארה"ב, חברה בת בבעלות מלאה של אלביט מערכות, זכתה בחוזה למגברי TC- 100Lכחלק מיוזמה להפחתת משקל מסוק ה-OH -58  של צבא ארה"ב (US Army's OH-58 Kiowa Warrior). המשלוחים של מגברי הסאטקום TC- 100L מתוכננים לרבעון הרביעי של 2013 .

מאז 2010 סיפקה אלביט מערכות ארה"ב מעל 300 מגברי סאטקום TC- 100D לפלטפורמות מוטסות הכוללות את OH -58 , AH- 64, CH- 47 ו-UH -60. "המהנדסים שלנו מבינים את החשיבות של העיצוב כדי לפתור אתגרים בגודל ובמשקל", אומר רענן הורוביץ, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ארה"ב.

"דאגה לטייס, זו דאגה עבורנו. אנו מחויבים לספק טכנולוגיית תקשורת מתקדמת ואמינה במארזים קטנים וקלי משקל כדי לענות על הצרכים של טייסי הצבא".

מתוך הכרה בצורך להוסיף יכולת תוך מזעור משקל הפלטפורמה, אלביט פיתחה מגבר תקשורת דו-ערוצי התומך עם תמיכה בדגמים קודמים של הצבא ( ARC -201 ) יחד עם תמיכה במכשירי קשר חדשים מוטסים של מערכת הרדיו הטקטית המשותפת החדשה  ( JTRS )הפועלים בגלי SRW & WNW.

המגבר הדו-ערוצי המוטס של אלביט הוא קטן יותר וקל יותר מאשר מגבר IFM הנוכחי של הצבא ומספק יכולת JTRS, המאפשרת לצבא לשמר יכולות קיימות, לפתח חדשות ולהשיג הפחתה במשקל הפלטפורמה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית