אירונאוטיקס זכתה בחוזה של נאט"ו

החוזה להשבחת צי המל"טים של אחת ממדינות הארגון מוערך בשווי של כ- 10 מיליון דולר

אירונאוטיקס זכתה בחוזה של נאט"ו

חברת אירונאוטיקס הודיעה היום כי היא זכתה בחוזה רב שנתי מטעם סוכנות הרכש והתמיכה של נאט"ו (NSPA) לאספקת שרותי תחזוקה ותמיכה במיני מל"ט אורביטר מתוצרתה, שמשמש למשימות תצפית ואיסוף מודיעין חזותי, ומצוי בשימוש של חלק מחברות נאט"ו. היקף חלקו הראשון של החוזה הינו כ-10 מיליון דולר.

כחלק מן החוזה, תבצע אירונאוטיקס תכנית השבחה לצי האורביטר של אחד מצבאות נאט"ו, אשר מפעיל כיום את המערכת באפגניסטן. השבחת המל"טים תתבצע באופן מדורג במהלך השנתיים הקרובות, ובנוסף תספק החברה מלאי חלפים ושירותי תיקונים לצי האורביטר הקיים באופן שיאפשר לצבא הלקוח להמשיך ולהפעיל מבצעית את מרבית המערכות במהלך ביצוע התכנית, תוך שמירה על יכולת מבצעית גבוהה.

חוזה התמיכה הרב שנתי מאפשר גם למדינות אחרות החברות בנאט"ו ולמדינות שותפות של הארגון לרכוש מערכות ושירותי תמיכה באמצעות סוכנות הרכש של הארגון, ובכוונת הסוכנות להציע את המערכת למדינות נוספות בארגון.

מנכ"ל אירונאוטיקס, עמוס מתן: "תכנית השדרוג תוכננה בקפידה יד ביד עם NSPA וצבא הלקוח, על מנת לאפשר למשתמש לשדרג את צי האורביטר שברשותו תוך שמירה על הערך המבצעי של המערכות הקיימות. בסיומה של תכנית ההשבחה יהיה בשירות הלקוח צי ממתקדם ביותר של מיני-מל"טים, שיאפשר ביצועים גבוהים ותקופת הפעלה מבצעית ממושכת".

You might be interested also