פלקו משיקה מצלמות חדשות

המצלמות מסדרת Sarix Enhanced ו-Sarix Professional מאפשרות ביצועים גבוהים גם בתנאי סביבה ותאורה קשים
Sarix_IXP_Angle

שניידר אלקטריק משיקה בישראל שתי סדרות חדשות של מצלמות מעקב מבית Pelco. הסדרה הראשונה נקראת Sarix™ Enhanced Range with SureVision™ 2.0 והסדרה השנייה נקראת Sarix™ Professional Range. המצלמות החדשות מצטרפות להיצע המתרחב של מצלמות ה-IP מבית Pelco, הכולל כחמישים דגמים חדשים שייצאו בשנת 2013 בלבד.

מצלמות ה-IP וה-HD מציעות פתרון איכותי ותחרותי לצורכי אבטחה ומעקב בווידיאו, עבור עסקים קטנים ובינוניים. עם השקתן, מבססת שניידר אלקטריק את מעמדה כספקית המובילה בעולם של מצלמות IP המתאימות לכל תנאי סביבה ותאורה, ואשר תומכות בכל סביבת מחשוב. מצלמות Sarix החדשות מאפשרות אינטגרציה קלה ומהירה למערכות ניהול והקלטה של יצרנים חיצוניים, והן מתחברות בקלות לכל מערכות ההקלטה וניהול הווידיאו מסדרת Pelco באמצעות שימוש ב-Pelco API או בפרוטוקול ONVIF.

המצלמות מסדרת Sarix Enhanced מתאימות לעבודה גם בתנאי התאורה הקשים ביותר, והן כוללות מגוון רחב של דגמים בתצורת Dome או BOX, המתאימות למגוון רחב של סביבות עבודה ותנאי שטח. מאפיינים נוספים של סדרת Sarix Enhanced: טכנולוגיית SureVision 2.0 – טכנולוגיה חדשנית המעניקה תמונה ברורה ואיכותית גם בתאורה נמוכה,Wide Dynamic Range, וכן anti-bloom המבטיח איכות תמונה גבוהה ביותר.

חידושים נוספים הם 3D noise filtering לסינון רעשי רקע, תגובה חלקה לשינויים פתאומיים בתאורה, וכן מערכת משופרת למיפוי גוונים המשפרת את חדות ואיכות התמונה. העברת וידיאו - עיבוד תמונה ווידיאו באיכות Full HD (עד 30 ips) ברזולוציה של 1080p. בנוסף, המערכת תומכת בהעברת שני ערוצי וידאו דחוסים בו זמנית בפורמט H.264, ומאפשרת לבצע הגדרות ואופטימיזציה לכל ערוץ ווידאו בנפרד, לצורך בחירה בין איכות גבוהה לחיסכון בשטח אחסון וברוחב פס. אפשרות זו מתאימה ליישומים התובעניים ביותר בתעשייה, לרבות בתי קזינו ורשתות מעקב עירוניות. עיצוב מוקשח ועמידות מלאה בתנאי אקלים קשים – המצלמות בנויות מחומרים מוקשחים המכשירים אותן לתפקוד מלא בטווח טמפרטורות שבין 40- עד ל-+50 מעלות צלזיוס. המצלמות עומדות בתקנים המחמירים לעמידות בפני אבק, מים וחבלה מכוונת.

המצלמות מסדרת Sarix Professional מעניקות קשת רחבה של אפשרויות טכניות לבחירה. מאפיינים בולטים של סדרת Sarix Professional: פתרונות לכל תנאי הסביבה, תאורה וההתקנה – סדרת Sarix Professional מרחיבה את ההיצע הקיים בשוק עם מצלמות IP בתצורת Bullet ו-Mini Dome הכוללות יכולות IR. כל המצלמות בסדרה זמינות ברזולוציה של עד 5 MPx וחלקן מציעות יכולת עיבוד של עד 30 ips ברזולוציה של 1080p. המצלמות מצוידות בעזרים להתקנה קלה בכל מקום ולכל שימוש, לרבות על/בתוך התקרה, קירות, או תליה.

מצלמות ה-Bullet וה-Mini Dome כוללות עדשת זום הנשלטת מרחוק, והמצלמות בתצורת Box מתאימות להתקנה של מגוון עדשות CS-mount וכוללות Auto Back Focus. המצלמות תומכות בהעברת שני ערוצי וידאו דחוסים בו זמנית בפורמט H.264, או בפורמט MJPEG, בנוסף לשירות סטרימינג שלישי נוסף.

יכולות ההתקנה הגמישות כוללות אפשרות לחיבור מקור מתח הן מ- Power Over Ethernet והן משקע 24 וולט. המצלמות עומדות בתנאי מזג אוויר בין 40- ל-50+ מעלות צלזיוס. כמו כן, ניתן לשלוט במערכת מרחוק, מכל ממשק סטנדרטי עם דפדפן אינטרנט.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית