צבא פרו מקים טייסת מל"טים

ראש להק מודיעין של חיל האוויר הפרואני, שאחראי לגיבוש הפרויקט להקמת טייסת המל"טים בצבא פרו, צפוי להגיע לכנס הכלים הבלתי מאוישים שיערך ב-10 באוקטובר בקריית שדה התעופה
מיג 29 בשירות חיל האוויר של פרו (en:User:Cloudaoc)
ראש להק מודיעין של חיל האוויר הפרואני, צפוי לקחת חלק בכנס הכלים הבלתי מאוישים. 

הגנרל סיזר אוגוסטו פרננדס קורבטו, שצפוי להגיע לכנס שיערך ב-10 באוקטובר במרכז הכנסים "Avenue" בקרית שדה התעופה, אחראי בין היתר לגיבוש נייר עמדה לקראת הקמתה של טייסת מלט"ים בצבא הפרואני, בתוך שנה.

לדף הפייסבוק של ישראל דיפנס - www.facebook.com/israeldefense

צבא פרו עורך שידרוגים רבים בשנים האחרונות, וכיום ישנה דרישה מבצעית בפרו לרכש של טייסת מל"טים בתקציב שיעמוד על כ- 50 מיליון דולר. במסגרת הפרויקט להקמתה של טייסת המל"טים משרדו של תא"ל פרננדס קורבטו, נמצא כבר כיום בקשר עם חברות ישראליות שונות בתחום המל"טים ובהן אלביט והתעשייה האווירית.

הכנס הבינלאומי המוביל בישראל בנושא כלים בלתי מאוישים UVID2013, שנערך על ידי "ישראל דיפנס", יעמוד השנה בסימן "מערכות בלתי מאוישות בסביבת פעילות מורכבת" (Unmanned Vehicles in a Complex Environment) ובמסגרתו תתקיים גם תערוכה מקיפה והדגמות של מערכות בלתי מאוישות מבית היוצר של התעשיות המובילות בתחום מישראל ומהעולם. ביום השני של הכנס, אף צפויה להתקיים הדגמה חיה של הכלים בתעשייה האווירית עבור האורחים מחו"ל.

להרשמה לכנס: http://uvid.he.israeldefense.co.il/node/38

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית