איתור חדירות למסלולי טיסה

פתרון NICE Situator וטכנולוגיות אחרות מהטובות בתחומן יוטמעו לשיפור יכולת האיתור והתגובה לחדירה למסלולי הטיסה של נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי בזמן אמת
via shutterstock.com

נייס וחברת UNICOM Government הודיעו כי הן משתפות פעולה כדי לספק לנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי פתרון לאיתור חדירות למסלולי טיסה, שיאפשר לנמל התעופה לאבטח את האזור המבצעי שלו. חברת UNICOM Government תפרוס את פתרון ה- NICE Situator לניהול מצבים, על מנת לחזק את האבטחה והבטיחות באמצעות שיפור יכולות האיתור והתגובה לחדירה למסלולי טיסה בזמן אמת. הפרוייקט הוא המשך לשדרוג תשתיות האבטחה בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי שהחל בשנת 2012 בהובלת חברת UNICOM Government, וכלל את פתרון NiceVision Net 2.5 ושיפורים נוספים במערכות האבטחה.

הפתרון לאיתור חדירה למסלולי טיסה יאפשר לצוותי האבטחה של נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי לאתר חפצים בלתי מזוהים על גבי מסלול ההסעה וההמראה, ולהגיב במהירות כדי למזער את הסיכון לפרצה ביטחונית או תאונה. NICE Situator משלב מידע המתקבל ממצלמות וידיאו ומערכות ניהול הוידאו של NICE Vision בנמל התעופה במיאמי, וכן מידע המתקבל מחיישנים ומקורות אחרים כגון מכ"מ, מעקב GPS בזמן אמת ומערכת התקשורת של צוות התגובה הראשונה של נמל התעופה.

"התקנה חשובה זו מהווה דוגמא טובה ליכולתה של חברת UNICOM Government לשלב את הטכנולוגיה הטובה ביותר יחד עם המומחיות ושירותי האינטגרציה שלנו, כדי לספק את הפתרון הטוב מסוגו עבור נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי", אמר קורי הונג, נשיא ומנכ"ל UNICOM Government. "NICE Situator הוא פתרון מוכח הפועל במספר שדות תעופה גדולים, ושילובו מדגיש את המיקוד של UNICOM Government באספקת הפתרונות הטובים ביותר לנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי ולכל לקוחותינו".

יכולתו של NICE Situatorלנתח ולהצליב מידעממספר רב של מערכות, יוצרת פתרון עם מספר שכבות של אימות מידע, המקנה יכולת איתור מדויקת יותר של חדירה למסלולים והקטנת מספר התראות שווא. לדוגמא, אם המכ"מ הקרקעי ומכ"מ מגדל הפיקוח מזהים חדירה חוקית למסלול, מצלמות ממונעות (PTZ) יעקבו אוטומטית אחר המטרה ובו בזמן יקבל צוות התגובה הראשונה הודעה על האירוע, תמונת סטילס ומיקום מדויק של המטרה.

"בטחון הנוסעים נמצא בראש סדר העדיפויות של נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, ושיתוף הפעולה שלנו עםUNICOM Government ונייס הפך את נמל התעופה למקום מוגן ובטוח יותר", אמר ריי דאוואלוס, מנהל מערכות מבנה בנמל התעופה הבינלאומי של מיאמי. "אני מאמין כי תשתיות האבטחה שלנו הן מהמתוחכמות ביותר בעולם. NICE Situator הוכיח החזר מצוין על ההשקעה בכך שהוא מאפשר לנו למנף טוב יותר את תשתית האבטחה הקיימת".

"נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי נמנה על שדות התעופה העמוסים ביותר בעולם ולכן ניהול מוצלח של האבטחה בו הוא קריטי", אמר ירון צואלה, נשיא החטיבה הביטחונית של נייס. "פתרון איתור החדירה למסלולי טיסה של נמל התעופה הוא דוגמא מושלמת לשימוש יעיל יותר שעושים שדות תעופה במשאבים וטכנולוגיה קיימים על מנת לתת מענה למגוון אתגרי אבטחה ובטחון".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית