"כוחות צה"ל יצליחו להרגיע את השטח"

שר הביטחון בסוכה בקריה: "אנחנו מסתכלים על התקופה הזו ולא רואים סימנים להפחדות למיניהן, או למה שקוראים 'אינתיפאדה'"
שר הביטחון משה (בוגי) יעלון שאירח לפני שעה קלה בסוכתו בקריה נוער מתנדב ומתגייס וחיילים חרדים התייחס לאירועים האחרונים ואמר: "אי אפשר להתחיל דברים בימים הללו בלי להביע קודם כל את השתתפותי והשתתפות כולנו בצערן של משפחות החיילים, משפחת קובי בנפול בנה גל גבריאל זכרו לברכה בחברון, ומשפחת חזן בעקבות רצח בנה תומר זכרו לברכה בשומרון. האירועים הללו מזכירים את העובדה שאנו נאלצים לאחוז בחרב למרות היותנו עם רודף שלום. אנחנו כמובן לא נשקוט עד אשר נניח את היד על אחרון המחבלים שמעורבים בפיגועים הללו.

"צה"ל וכוחות הביטחון האחרים ימשיכו לפעול גם כדי להניח את היד על המחבלים, אבל גם כדי לאפשר לעם ישראל להמשיך ולחיות וגם לחגוג בימים האלה בחברון, בירושלים ובכל מקום אחר בארץ. אנחנו מסתכלים כעת על התקופה הזו ולא רואים סימנים להפחדות למיניהן, או למה שקוראים 'אינתיפאדה'. אין גם קשר בין שני הפיגועים, ואני מאמין שכוחות צה"ל יצליחו להרגיע את השטח כי זו משימתם.

לעמוד הפייסבוק של ישראל דיפנס לחצו כאן - https://www.facebook.com/israeldefense

"אני שמח לארח אתכם כאן משום שיש חשיבות למה שאני קורא לקיחת אחריות בהתנדבות, בהתגייסות. עצם העובדה שמי שיושב כאן מייצג נוער שהתנדב להקדיש מזמנו למכינה קדם צבאית או לשנת שירות שלישית ושירות שלעיתים הוא יותר ארוך - זה כשלעצמו הוא לא רק חשוב אלא גם מרומם נפש.

"גיוס חרדים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שלנו, חברתית, כלכלית וביטחונית. כשהייתי אלוף פיקוד המרכז קלטתי את 31 הלוחמים החרדים הראשונים. היום יש אלפים. הצורך לשרת הוא זכות ולא נטל, ואני דוגל בדרך ההשתלבות של המגזר החרדי ולא בדרך הכפייה וההסתה. אני גם מגנה בתוקף תופעה של אלימות נגד חיילים חרדים שמגיעה מהשוליים הקיצוניים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית