צה"ל עובר לנגב - כנס מיוחד

בואו להכיר מקרוב את האנשים שמעבירים את צה"ל לנגב. שר הביטחון, ראש אגף תקשוב בצה"ל ועוד הרבה בכירים שיחשפו את עיקרי המהלך הגדול של צה"ל
הקמת בסיסי ענק בהיקף של מאות אלפי מטר בנוי, ולצדם בסיסים קטנים יותר, תייצר הזדמנויות אדירות לעסקים, קודם כל בתחום הבנייה. בהמשך יתופעלו הבסיסים על ידי זכיינים אזרחיים לפרק זמן ארוך, והמשמעות היא שלאורך עשרות שנים צה"ל ירכוש בהיקפים עצומים שירותי כביסה, מזון, הדרכה ותיקונים מעסקים.

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא EMC: "הסטנדרט של פארק ההיי-טק בבאר שבע גבוה מזה של עמק הסיליקון. התקווה היא שהידע, התשתיות ומעבר בסיסי צה"ל לנגב יהפכו את הפארק לבר קיימא, אולם המעבר יקרה רק בעשור הקרוב ואסור לנו לשקוט על השמרים", אמרה ד"ר ברי במסיבת עיתונאים לרגל השקת הפארק.

300,000 מקומות עבודה



"הנחות היסוד הן שהעתקת המחנות היא עוגן מרכזי בתוכנית לפיתוח הנגב. התוכנית שלנו מציבה יעד של 300 אלף מועסקים בנגב עד 2020 לעומת 180 אלף כיום", אומר בנימין סימן טוב, הממונה על מחוז הדרום במשרד התמ"ת.

מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אורנה הוזמן בכור : "הפוטנציאל הכלכלי מחיבור צריכת השירותים של בסיסי צה"ל, יחד עם צריכת המשפחות החדשות, יניב כמיליארד וחצי שקל בשנה. מדובר בהזדמנות חד פעמית לשינוי פני הנגב"

רוביק דנילביץ', ראש עיריית באר שבע : "מאפס תעסוקת הייטק שהייתה בנגב אנחנו הולכים להיות מרכז ההייטק הגדול בישראל, מרכז הסייבר של ישראל עובר לבאר שבע, מרכז התקשוב של צה"ל מוקם בבאר שבע, זה דבר יוצא דופן שהופך את העיר לעוגן משמעותי. IBM החליטה להקים חממת הייטק באוניברסיטת באר שבע, משום דבר שהיה עד היום מגיעות ענקיות טכנולוגיה. המדינה שמה הרבה מאוד כסף על תשתיות בעיר. שכר עובדי ההייטק בעיר לא יהיה מינימום או הממוצע במשק, רוצים שעובד הייטק ירוויח כאן כמו בהרצליה או ברעננה."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית