פרויקט לסייברהט בבנק יהב

החברה הודיעה היום כי חתמה על הסכם ארוך טווח בתחום ההגנה בסייבר עם בנק יהב. היקפה הכספי של העסקה הינו כחצי מיליון שקלים
נדב ארבל מנכ"ל סייברהט (יח"צ)

חברת CyberHat, המתמחה במתן שירותי הגנה ופתרונות סייבר, הודיעה היום כי חתמה על הסכם ארוך טווח בתחום ההגנה בסייבר עם בנק יהב. היקפה הכספי של העסקה הינו כחצי מיליון ₪.

"אנחנו אמונים לספק לבנק את השירותים הנדרשים אשר ימצבו אותו בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים כיום בארץ ובעולם בתחום הגנה בסייבר, כמו גם בטכנולוגיות אבטחת מידע בכלל", אמר נדב ארבל, מנכ"ל CyberHat. "המגמה של הקשחת מערכי ההגנה, בניית צוותי תגובה מקצועיים, הפקת מודיעין קיברנטי והתאמת המערכות הקיימות בארגון לייחוס האיום חדש, תופס תאוצה רבה ובחוכמה רבה עושים הארגונים אשר מקדימים לטפל בנושא".

במסגרת ההסכם תסייע חברת CyberHat לבנק יהב בהקמת מערך הגנת הסייבר של הבנק ותספק שירותים שונים בתחום אבטחת המידע והסייבר. הפרוייקט יצא לדרך בימים אלה והוא נעשה בשיתוף מחלקת אבטחת המידע של הבנק. מטרתו לספק, בראש ובראשונה, שירות מאובטח ואמין עבור כלל לקוחות בנק יהב תוך מתן מענה רגולטורי מלא לדרישות בנק ישראל בנושא.

"מדובר בפרויקט אסטרטגי עבורנו", אמר סמנכ"ל המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב, גדי דודיאן. "בשל איומי הסייבר הפוקדים את ישראל בכלל ואת המגזר הפיננסי בפרט, מצאנו לנכון להקים מערך סייבר ייעודי שיטפל בנושא תוך ביצוע פעולות מנע רבות. ההתרחשויות העולמיות מוכיחות כי איומים אלה רק ילכו ויתגברו, הסייבר חדר לכל פינה בחיים הפרטיים והמקצועיים והביא איתו סוג של איום ואתגר שלא היה קיים קודם ולכן, החלטנו להשקיע מאמצים משמעותיים על מנת להבטיח את אמינות השירות וביטחון המידע עבור קהל לקוחותינו.

"לאחר בחינה של מספר חברות מקצועיות בתחום בחרנו בחברת CyberHat להוביל ביחד איתנו את הנושא בשל ההיכרות העמוקה שלה עם תחום הסייבר, המומחים הטכנולוגיים ומתודולוגיית הטיפול של החברה באירועים מסוג זה. היכולת ולנהל נושא רגיש זה דורשת מיומנויות ייחודיות ואנשי CyberHat הוכיחו כישורים טכניים ומבצעיים ברמה גבוהה ".

בחודשים האחרונים זכתה חברת CyberHat במספר פרויקטים דומים בארץ ובעולם .

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית