פרויקט לסרגון במדינת נברסקה

החברה תספק ציוד מתקדם לרשת האלחוטית של שרותי החירום וההצלה במדינה. הרשת מיועדת ליישם את דרישות First-Net לרשתות שרותי החירום וההצלה בארה"ב וכוללת יותר מ- 200 עורקים ברחבי המדינה
עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון (יח"צ)

סרגון נטוורקס, המתמחה בשוק ה- Backhaul האלחוטי, קיבלה הזמנות חדשות מן הרשת האזורית בנברסקה (Nebraska Regional Interoperability Network (NRIN, אשר נועדה ליצור מערך תקשורת אלחוטית אחידה עבור רשויות הביטחון וההצלה הציבוריות ברחבי מדינת נברסקה.

"אנו גאים לקחת חלק חשוב ברשת הביטחון הציבורי של נברסקה", אמר עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון. "המוצרים שהשקנו לאחרונה בארה"ב, תוכננו במיוחד כדי לעמוד בדרישות התובעניות של מפעילי רשתות תקשורת קריטיות במדינה."

הרשת החדשה תכלול יותר מ- 200 עורקים המבוססים על פתרונות ה- FibeAir® של סרגון. פתרונות אלה מספקים קישוריות במהירות גבוהה ונחשבים לאמינים ביותר. עובדה זו חשובה כאשר מדובר בתקשורת קריטית עבור כוחות הצלה, כולל משטרה, כבאות ורפואה. מרבית התושבים בנברסקה, המדורגת תשיעית בארה"ב מבחינת דלילות האוכלוסייה, גרים באזורים כפריים מבודדים, והרשת החדשה תסייע לספק להם שירותי חירום ביעילות ובמהירות גבוהות יותר.

השימוש הראשוני בפתרונות סרגון יהיה עבור מוקדי חירום ציבוריים ומרכזי חירום של מספר החירום האמריקאי 911. בהמשך, תשמש הרשת האלחוטית גם מערכים מחוזיים של אספקת אנרגיה ציבורית. הפתרונות של סרגון יסייעו ליישם את דרישות FirstNet, רשת כלל ארצית מתקדמת, המשותפת לכל רשויות החירום ברחבי ארה"ב שפריסתה אמורה להתחיל בשנים הקרובות.

"אנו מפעילים את פתרונות סרגון ברשת שלנו מאז 2011 והאמינות והיעילות שלהם הוכחו פעם אחר פעם", אמר טים הובאוור, מנהל שירותי חירום באזורי קולומבוס ופלאט, נברסקה. "פתרונות ה- FirstNet-ready של סרגון מבטיחים כי למוקדי התגובה שלנו יש את הביצועים הנדרשים, הקישוריות והממשק בין רשויות, כדי לבצע את העבודה שלהם ולהציל חיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית