חוזה לאורביט במזרח אסיה

מערכות העקיבה והטלמטריה מיועדות לניסויי טיסה, ויסופקו לארגון ממשלתי-ביטחוני. היקף העסקה כ-22 מיליון שקל

חוזה לאורביט במזרח אסיה

Ku-Band Tracking Solution

חברת אורביט טכנולוג'יס המספקת פתרונות מתקדמים בתחומים של תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה וטלמטריה וכן מערכות לניהול תקשורת, הודיעה היום על זכייתה בפרויקט לאספקת פתרון מלא (TurnKey) של מערכות עקיבה וטלמטריה המיועדות לניסויי טיסה, עבור ארגון ממשלתי-ביטחוני גדול במזרח אסיה.

בנוסף לאספקת המערכות, אורביט קיבלה אחריות מלאה בפרויקט על פריסה, התקנה, הדרכה ותמיכה באתר הלקוח. עסקה זו מוערכת בכ-22 מיליון שקל.

בהתבסס
על האמינות הגבוהה של מערכות העקיבה שלה, אורביט תטמיע פתרון המורכב ממערכות קבועות, ניידות וכאלו המותקנות על גבי ספינות, בהתאם לדרישת הלקוח. בנוסף, לאורביט, כקבלן ראשי, תהיה אחריות מלאה על פריסת מערכות שליטה ובקרה על מנת לאפשר את הפעלת שדה הניסוי באזורים גיאוגרפיים שונים וזאת בפריסה קלה ומהירה.

"
פרויקט אסטרטגי זה עבור ארגון ממשלתי-ביטחוני מהווה דוגמה נוספת למעמדה המוביל של אורביט בשוק הטלמטריההאווירית ומערכות העקיבה", אמר עופר גרינברגר, מנכ"ל אורביט. "פרויקט זה מהווה עליית מדרגה ומדגיש את יכולותיה של אורביט לתכנן ולספק פתרונות מלאים כדי לענות על הדרישות הייחודיות של אחד השווקים המאתגרים ביותר בעולם. הגמישות, כמו גם ההתמקדות שלנו בלקוח ובצרכיו השונים, מאפשרים לנו להתקין פתרונות מותאמי לקוח המבוססים על מערכות העקיבה של אורביט ולקיחת אחריות על פעילות תקינה של המערכות באתר".