עוד אקזיט במיליארד דולרים

יבמ רוכשת את טראסטיר הישראלית. ההערכה היא כי עלות העסקה נעה בין 800 מיליון למיליארד דולר

עוד אקזיט במיליארד דולרים

מיקי בודאי, מנכ"ל טראסטיר (יח"צ)

יבמ חתמה על הסכם לרכישת חברת טראסטיר, המספקת פתרונות תוכנה המסייעים לארגונים להגן על עצמם בפני הונאות פיננסיות ואיומי אבטחה מתקדמים. ההערכה היא כי עלות העסקה נעה בין 800 מיליון למיליארד דולר, אך בפועל לא נמסרו פרטים פיננסיים על העסקה.

טראסטיר הוקמה בשנת 2006 על-ידי מיקי בודאי, ראקש לונקר, עמית קליין, שמוליק רגב ואלדן בן-חיים וקיבלה השקעות בהיקף כולל של 10 מיליון דולר בלבד מקרן הון הסיכון U.S. Venture Partners ושלמה קרמר. משרדיה ממוקמים בבוסטון ובתל אביב.

"ההתקפות הפכו מתוחכמות יותר, והדרכים המסורתיות לאבטחת נתונים כבר לא בתוקף. בעבר סייענו למאה בנקים גדולים ולאלפי ארגונים ברחבי העולם להביס התקפות מתוחכמות באמצעות פתרונות חדשניים המשלבים מודיעין, טכנולוגיות ענן ועוד", אמר מנכ"ל טראסטיר, מיקי בודאי.

כחלק מהכרזה, תקים יבמ בישראל מעבדת תוכנה להגנה מהתקפות סייבר שתאגד יותר מ-200 חוקרים ומפתחים מיבמ ומ-Trusteer שיתמקדו בפיתוח פתרונות לאיומי אבטחה מתקדמים, תוכנות זדוניות, מניעת הונאות פיננסיות ואבטחה בסביבת המובייל. מעבדה זו תתווסף למרכזי המחקר והפיתוח של יבמ שכבר קיימים בישראל.

ברנדן האניגן, מנכ"ל חטיבת אבטחת המערכות של יבמ, מסר כי הטכנולוגיה של טראסטיר מעולה במניעת פעולתן של תוכנות זדוניות. "המומחים של טראסטיר יעזרו ללקוחות שלנו במענה לאיומים מתפתחים. יחד עם היכולות של יבמ בזיהוי איומים מתקדמים, ובניתוח וטיפול בהם, נוכל כעת להציע ללקוחותינו כמה שכבות נוספות של הגנה מפני תוקפים מתוחכמים".